    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Date: Sun, 03 Jul 2011 19:13:11 +0200

    W dniu 2011-07-03 19:05, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak zapytam starych dinozaurów: czy ktoś kiedykolwiek uczył Was jeździć
    > motocyklem jak mieliście naście lat? W tamtych czasach każdy już umiał
    > jeździć na moturze jak szedł robić prawo jazdy. Prawo jazdy to był tylko
    > kwit dla milicji. Kwit do legalnego poruszania się po drogach. Każdy
    > jeździł na czym się dało - to było jak nauka chodzenia u dziecka - niby
    > ktoś tam coś pokazywał ale tak naprawdę to samo przyszło. Ktoś, kto
    > marzył o motocyklu, aż się rwał do jazdy, jak nie miał swojego, to
> [...]

    Mosz recht. Ile to sie czlowiek naprzewracal na Rometach, Simsonach czy
    Jawkach zanim sie nauczyl jezdzic ! Potem byl etap pt. Karta
    Motorowerowa (nie zdalem) a prawo jazdy to juz byla tylko formalnosc.
    Pamietam ze z 8h ktore mialem wyjezdzic na kursie na PJ wyrobilem
    niecale 2h, z czego 15 minut robilem osemki, 10 minut probowalem
    postawic WSK na kole a pozostale 1.5 h zajelo mi przelozenie lancucha z
    drugiej niesprawnej wueski bo w tej kursowej oczywiscie urwalem lancuch.
    Zrobilem to na tyle sprawnie ze instruktor kazal mi juz wiecej na jazdy
    nie przychodzic. Podejrzewam ze przyznane na te jazdy paliwo wyladowalo
    w jego Maluchu ale co mi tam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!