  • Data: 2010-10-22 10:14:23
    Temat: Re: Dobry netbook.
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4cc14cdf$0$27038$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli chciałeś napisać, że netbook z malutkim ekranikiem o oszałamiającej
    > rozdzielczości 1024x600 jest odpowiednim sprzętem do, cytuję: "długiego
    > siedzenia na gg, słuchania muzyki i przeglądania stron." Zwracam uwagę na
    > słowo "długiego". I tak, uważam, że w tym akurat przypadku wiem lepiej, a
    > że

    Dlaczego dopiero teraz o tym piszesz, a nie od razu do osoby pytającej?
    Skoro coś wiesz to podziel się swoimi spostrzeżeniami, a nie dawaj suchych
    rad. A czy trudno było się domyślić, że po Twojej suchej wypowiedzi nasuwa
    się pytanie "ale dlaczego nettop skoro pytam o netbooka?" ?
    To jest grupa dyskusyjna, możemy podyskutować co dla kogo znaczy "długo" -
    wszak to bardzo względne określenie. Może dla Ciebie długo to 10 godzin
    pracy na mini ekraniku, po którym oczy Ci wyskakują - rozumiem. Ale może dla
    kogoś "długo" znaczy godzinę, a po takim czasie dyskomfortu (co też jest
    sprawą względną) nie ma?

    > przy okazji dostarczam okazji do bezmyślnego rechotu mniej wymagającej
    > publice, cóż.. ryzyko wliczone w zawód.

    > Ale raczyłeś w ogóle przeczytać, co napisałem, czy też starsi koledzy ci
    > powiedzieli, że trzeba się rechotać i tak ci już zostało?

    Nie rozumiem skąd ten atak w Twojej wypowiedzi. Czyżbym Cię uraził, bo
    miałem czelność podważyć Twoje jedyne ważne i ostateczne osądy czy może
    domyślnie do wszystkich "brzęczysz" ?

    --
    rb