  • 1. Data: 2009-07-29 19:00:34
    Temat: Dobry ale i ładny zasilacz z podświetleniem
    Od: Marcin Zasciborek <z...@w...pl.NOSPAM>

    Szukam dobrego zasilacza ok 400- 450W.
    Ale co równie ważne ma być do tuningowanego zestawu,
    i dlatego ma być z ładnym podświetleniem, najlepiej
    białym lub pomarańczowym.

    Czy możecie polecić mi jakiś w takiej grupie?

  • 2. Data: 2009-07-29 20:17:16
    Temat: Re: Dobry ale i ładny zasilacz z podświetleniem
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 21:00:34 +0200, Marcin Zasciborek napisał(a):

> [...]
    > i dlatego ma być z ładnym podświetleniem, najlepiej
    > białym lub pomarańczowym.
    >
    > Czy możecie polecić mi jakiś w takiej grupie?

    A może być niebieskie?
    Tagan TG500-BZ Below Zero 500W
    http://zenlabs.pl/recenzja/58-tagan-tg500-bz-below-z
    ero-bz500-500w/

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2009-07-30 01:18:55
    Od: "Ajoka" <a...@w...pl.TNIJOGON>

    > Szukam dobrego zasilacza ok 400- 450W.
    > Ale co równie ważne ma być do tuningowanego zestawu,
    > i dlatego ma być z ładnym podświetleniem, najlepiej
    > białym lub pomarańczowym.

    Zob. tu: http://www.proline.pl/sklep.php?g=Zasilacze&c_pod_sw
    ietlenie=tak
    filtr - podświetlenie = tak

    Niestety najtańszy 500W i 439zł !

  • 4. Data: 2009-07-30 08:12:31
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Zasciborek" <z...@w...pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:h4q6cq$4i0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Szukam dobrego zasilacza ok 400- 450W.
    > Ale co równie ważne ma być do tuningowanego zestawu,
    > i dlatego ma być z ładnym podświetleniem, najlepiej
    > białym lub pomarańczowym.

    Jakoś nie jestem w stanie rozumieć ludzi którzy robią sobie z komputerów
    świecidełka a'la wiejski tuning. Dla mnie najlepszy komputer to w stylu
    najlepszych wzmacniaczy audiofilskich. Czarna obudowa, zero udziwnień,
    szlaczków, klapek i wodotrysków. Jedyne źródła światła to dioda power i hdd.

  • 5. Data: 2009-07-30 08:16:15
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Dla mnie najlepszy komputer to w stylu najlepszych wzmacniaczy
    > audiofilskich. Czarna obudowa, zero udziwnień, szlaczków, klapek i
    > wodotrysków. Jedyne źródła światła to dioda power i hdd.

    Ale to tez jest w pewnym sensie jakas moda - zwracanie uwage na wyglad
    kompa. Taka oszczednosc w formie tez moze sie podobac lub nie.
    Ja np tez lubie taki "styl". Drazni mnie cokolwiek co wyglada jak choinka a
    co jednoczesnie nia nie jest ;-)

    Pozdr.

  • 6. Data: 2009-07-30 10:04:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > najlepszych wzmacniaczy audiofilskich. Czarna obudowa, zero udziwnień,
    > szlaczków, klapek i wodotrysków. Jedyne źródła światła to dioda power i

    Dla mnie tez, ale wiekszosci ludzi wystarczy wieza z milionem diorek,
    equalizerow i plastikowymi kolumienkami pomalowanymi na srebrny kolor.
    Koniecznie z naklejka 10000W w widocznym miejscu.

    Co poradzisz..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2009-07-30 11:38:10
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Quent napisał(a):

> [...]
    > Ja np tez lubie taki "styl". Drazni mnie cokolwiek co wyglada jak
    > choinka a co jednoczesnie nia nie jest ;-)

    Nie znasz się, rzadna laska nie poleci na takiego zwykłego. Ale taki z
    neonami to zaraz karzda blahara się kładzie na klawiatuże. Normalnie
    dżezii spżęt.

    wer

  • 8. Data: 2009-07-30 18:45:32
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Doxent wrote:
    > Dla mnie najlepszy komputer to w stylu
    > najlepszych wzmacniaczy audiofilskich.

    Dla mnie rowniez, podobnie, jak (zgaduje) dla wiekszosci tu obecnych. Ale
    patrzac na popularnosc roznego rodzaju tuningowych gadzetow sadze, ze i
    tak jestesmy w mniejszosci, zdecydowanie.
    Moze gdyby mial o kilkanascie lat mniej, to tez by mnie to krecilo...

    k,

  • 9. Data: 2009-07-30 18:59:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najlepszych wzmacniaczy audiofilskich. Czarna obudowa, zero udziwnień,
    > szlaczków, klapek i wodotrysków. Jedyne źródła światła to dioda power i

    A ja jestem chyba jakiś dziwny bo dla mnie najlepszy to ten co działa -
    najlepiej stabilnie i szybko :)

    --
    marfi

  • 10. Data: 2009-07-31 12:31:36
    Od: "Ajoka" <a...@w...pl.TNIJOGON>

    > patrzac na popularnosc roznego rodzaju tuningowych gadzetow sadze, ze i
    > tak jestesmy w mniejszosci, zdecydowanie.

    Dokładnie w mniejszości.
    Wystarczy popatrzeć na takie cuda:
    http://proline.pl/pic/ant-tcl-120mm-red_0.jpg
    http://proline.pl/pic/ant-tcl-120mm-blue_0.jpg
    http://proline.pl/pic/ant-tcl-120mm-green_0.jpg
    http://proline.pl/pic/ant-tricool-120mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/ant-tricool-80mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/nbl-xl1-120mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/penta-p7015_0.jpg
    http://proline.pl/pic/rev-dark-blue-80mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/rev-dark-gree-120mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/rev-dark-grey-120mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/rev-dark-red-120mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/scy-mini-kaze-led-40_0.jpg
    http://proline.pl/pic/xig-achilles_0.jpg
    http://proline.pl/pic/xig-xlf-f1453-140mm_0.jpg
    http://proline.pl/pic/xth-btf120pro-led_0.jpg

    Choć mi się to akurat podoba, nie mam takiego kompa,
    bo szkoda mi kasy na takie świecidełka.

    Alu u kogoś z przyjemnością popatrzę ;)