  • 61. Data: 2021-10-07 15:01:18
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 14:01, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz .. nie ma znaku, to mozna sie zatrzymywac.
    > Szczegolnie na 3 pasowej ruchliwej drodze - bo sa jeszcze dwa wolne
    > pasy ruchu.

    Niedawno widziałem w "Polsacie" reportaż, w którym Policja i Straż
    Miejska twierdziły, że można sobie urządzić parking na trasie
    ekspresowej. Chodziło o samochód, który od kilku tygodni stoi
    zaparkowany na S8 w Warszawie, żadne służby nie widziały w tym nic
    złego. Naprawdę!

    --
    -
    Akarm

  • 62. Data: 2021-10-07 18:01:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/10/2021 12:29, _Master_ wrote:

    > jeśli masz na myśli gejów w sutannach to trzeba wypalać gorącym żelazem
    > ;-) I będzie WARTO

    > Korwin odejdzie ale są młodzi następcy.
    > Jak skończą na śmietniku to razem z lewicą ;-)

    > To dlaczego takie kwiki i LARUM?
    >
    > Jak PO się skuma z Konfederacją będziesz inaczej śpiewał.
    > Różnią się tylko nadbudową ideologiczną.
    >
    > Ale gdy Tusk wróci do swoich korzeni to więcej ich będzie łączyć niż
    > dzielić

    Widzisz, problem z Konfederacja polega na tym, ze nawet jak Bosak ma
    kilka dobrych pomyslow to zaraz przykryje to jakimis idiotyzmami, a jak
    nie on to jego partyjni koledzy typu Braun, Korwin albo ten pseudo
    ekonmista ksztalcony na podstawie wiedzy z lat 70. Wiesz, mnie np nie
    interesuje kto z kim spi/mieszka/komu daje dupy albo ile razy sie
    wyskrobie. I tego samego chcialbym od politykow. Konfederacja mami
    najbiedniejszych najgorzej wyksztalconych jakimis kokosami jak ich
    zwolni z podatkow, a prawda jest taka, ze ci najglupsi i najbiedniejsi
    zawsze nimi beda.

  • 63. Data: 2021-10-07 18:38:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2021 o 13:29, _Master_ pisze:

    > jeśli masz na myśli gejów w sutannach to trzeba wypalać gorącym żelazem
    > ;-) I będzie WARTO

    Z tego co kojarzę, to wasz korwin raczej mówił, żeby zostawić jak jest:P

    > Korwin odejdzie ale są młodzi następcy.

    Będą z macaniem nieletnich córek jak korwin?

    > Jak skończą na śmietniku to razem z lewicą ;-)

    Jednocześnie - może i tak - razem raczej nie:P

    > To dlaczego takie kwiki i LARUM?

    Niektórzy pamiętają z historii czemu takich typów nie popierać.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-10-07 18:40:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2021 o 10:21, Akarm pisze:

> [...]
    ,75y,132.93h,84.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1shF-PDjxnfvj0
    SVh41t8ibg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl&authuser=0

    I co taki znak na głąba pomoże?

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2021-10-07 18:41:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-października-2021 o 14:01, J.F pisze:
    > Zaraz zaraz .. nie ma znaku, to mozna sie zatrzymywac.
    > Szczegolnie na 3 pasowej ruchliwej drodze - bo sa jeszcze dwa wolne
    > pasy ruchu.

    Tylko debil się zatrzyma bo nie wie nie potrafi przewidywać konsekwencji
    swojego działania.
    Jeśli traktujemy obywateli jak debili to trzeba stawiać przypomnienie
    nawet co 10 m. Żeby nie musiał myśleć tylko patrzeć na znak ;-)

    > Tzn jak by zrobili z tymi zakazami zatrzymywania ?

    Nie byłoby ich. A jak ktoś zrobiłby zator to byłby srogo ukarany
    Wykroczenia bez poszkodowanych to chory wymysł lewackiego skretyniałego
    mózgu ;-)

  • 66. Data: 2021-10-07 18:45:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2021 o 14:01, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz .. nie ma znaku, to mozna sie zatrzymywac.
    > Szczegolnie na 3 pasowej ruchliwej drodze - bo sa jeszcze dwa wolne
    > pasy ruchu.

    https://www.google.pl/maps/@52.1732344,21.0796135,3a
    ,75y,154.61h,84.56t/data=!3m7!1e1!3m5!1sNQsBnGJ6LBx-
    Ruv2wy2HjQ!2e0!5s20180601T000000!7i16384!8i8192

    Taka sytuacja - tam rzeczywiście przez 100 metrów można parkować potem
    przez 100 nie, potem znów można. Nie wiem co autor miał na myśli, ale o
    ile jak w tygodniu zaparkowane to po prostu zaparkowane, to jak jechałem
    w niedziele to mnie jeden zaparkowany zaskoczył...

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-10-07 18:47:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-października-2021 o 18:01, K pisze:
    > zaraz przykryje to jakimis idiotyzmami, a jak
    > nie on to jego partyjni koledzy

    A Ty jesteś tak mało inteligentny że zauważysz tylko te idiotyzmy?

  • 68. Data: 2021-10-07 18:50:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-października-2021 o 18:38, Shrek pisze:
    > Z tego co kojarzę, to wasz korwin raczej mówił, żeby zostawić jak jest:P

    A gdyby nie było Korwina to co zapamiętałbyś z programu Konfederacji?

    Cokolwiek wiesz?. Jak ktoś wibratora do studia nie przyniesie to nie
    istnieje?

  • 69. Data: 2021-10-07 20:11:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2021 o 18:50, _Master_ pisze:

    > A gdyby nie było Korwina to co zapamiętałbyś z programu Konfederacji?

    A co za różnica? Wystarczy mi korwin w zarządzie, żeby dalej sobie tym
    umysłu nie zaprzątać - rozumiesz macie we władzach kolesia, ktorego
    wypierdolili nawet z partii, która nazywała się korwin:P

    > Cokolwiek wiesz?. Jak ktoś wibratora do studia nie przyniesie to nie
    > istnieje?

    Kukiz ostatnio zaistniał. Jako szmata od podłogi. A konfa to ostatnio
    kiedy zaistniała to jak było "jebać pis i konfederację" - nieźle
    błysnęliście ze zmuszaniem kobiet do rodzenia martwych płodów.
    Wystarczająco, żeby nawet jak byście mieli idealny program poza tym (a
    nie macie) to i tak was jebać - trzeba mieć naprawdę nasrane we łbach,
    żeby się zachowywać jak jebani sadyści - jakoś przeżyję te nadmiarowe
    znaki:P

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2021-10-07 21:04:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-października-2021 o 20:11, Shrek pisze:
    > A co za różnica? Wystarczy mi korwin w zarządzie, żeby dalej sobie tym
    > umysłu nie zaprzątać - rozumiesz macie we władzach kolesia, ktorego
    > wypierdolili nawet z partii, która nazywała się korwin:P

    To jest Twoje merytoryczne podejście do tematu?

    A pamiętasz pierwszy program PO?