  • 71. Data: 2021-10-07 21:10:57
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2021 o 21:04, _Master_ pisze:

    > To jest Twoje merytoryczne podejście do tematu?

    Po co mam się zajmować partią złożoną z pokemonów i sadystów? Że niby mi
    kilka znaków na wisłostradzie zdejmą i dzięki temu będę mógł ciagnikiem
    skręcić w prawo?

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2021-10-07 21:23:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Oct 2021 18:41:53 +0200, _Master_ wrote:

    > Tylko debil się zatrzyma bo nie wie nie potrafi przewidywać konsekwencji
    > swojego działania.

    Wyplata odszkodowania z OC ?

    > Jeśli traktujemy obywateli jak debili to trzeba stawiać przypomnienie
    > nawet co 10 m. Żeby nie musiał myśleć tylko patrzeć na znak ;-)

    > Nie byłoby ich. A jak ktoś zrobiłby zator to byłby srogo ukarany
    > Wykroczenia bez poszkodowanych to chory wymysł lewackiego skretyniałego
    > mózgu ;-)

    No ale jak - zakazu parkowania nie ma, a parkowac nie wolno?
    Albo wieczorem parkujesz, a rano mandat dostajesz, bo korek sie
    zrobil?

    Ale jesli korek sie robi, to czemu wladza zakazu parkowania nie
    postawi ? :-)

    J.

  • 73. Data: 2021-10-08 10:41:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Oct 2021 18:47:13 +0200, w
    <615f2492$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > A Ty jesteś tak mało inteligentny że zauważysz tylko te idiotyzmy?

    A można wybrać posła tak, aby idiotyzmy zniknęły?
    Ty to jakiś dziwny jesteś.

  • 74. Data: 2021-10-08 10:43:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-października-2021 o 21:10, Shrek pisze:

    > Po co mam się zajmować partią złożoną z pokemonów i sadystów? Że niby mi
    > kilka znaków na wisłostradzie zdejmą i dzięki temu będę mógł ciagnikiem
    > skręcić w prawo?

    Zauważyłeś że od kilku postów tylko wyzywasz i deprecjonujesz bez
    żadnego argumentu.

    Jak nie masz nic do powiedzenia to ZAMILCZ ;-)

  • 75. Data: 2021-10-08 10:50:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-08-października-2021 o 10:41, r...@k...pl pisze:
    > A można wybrać posła tak, aby idiotyzmy zniknęły?
    > Ty to jakiś dziwny jesteś.

    Tak dostrzegam WADY tfuuudemoktracji.
    Jestem do niej zmuszany. Gram w tą grę.

    A Ty? Monarchista? Przyjacielu ;-)

    Były czasy kiedy z mównicy sejmowej czy ekranu tv nie usłyszałeś takich
    niewygodnych słów. Dziś padają. WARTO BYŁO ;-)

  • 76. Data: 2021-10-08 11:04:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak idziesz ulicą to nie widzisz znaku zakaz pedałowania ;-)
    przed każdym człowiekiem którego spotykasz.

    Coś Cię jednak powstrzymuje przed ZGWAŁCENIEM delikwenta/tki ;-)

  • 77. Data: 2021-10-08 12:52:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jak idziesz ulicą to nie widzisz znaku zakaz pedałowania ;-)
    >przed każdym człowiekiem którego spotykasz.

    >Coś Cię jednak powstrzymuje przed ZGWAŁCENIEM delikwenta/tki ;-)

    Bo jest zakaz ogolny.

    Wiec ja sie bardzo chetnie dowiem, czy Konfederacja zamierza
    wprowadzic zakaz parkowania w calym kraju,
    czy moze zamierza nastawiac znakow "parking" co kawalek ?

    J.

  • 78. Data: 2021-10-08 12:53:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.10.2021 o 14:01, J.F pisze:

    >https://www.google.pl/maps/@52.1732344,21.0796135,3
    a,75y,154.61h,84.56t/data=!3m7!1e1!3m5!1sNQsBnGJ6LBx
    -Ruv2wy2HjQ!2e0!5s20180601T000000!7i16384!8i8192

    >Taka sytuacja - tam rzeczywiście przez 100 metrów można parkować
    >potem przez 100 nie, potem znów można. Nie wiem co autor miał na
    >myśli, ale o ile jak w tygodniu zaparkowane to po prostu zaparkowane,
    >to jak jechałem w niedziele to mnie jeden zaparkowany zaskoczył...

    Mam wrazenie, ze to moze miec zwiazek z ta ekipa budowlana.
    Parking dla nich na czas remontu ?

    J.

  • 79. Data: 2021-10-08 13:23:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Oct 2021 10:43:18 +0200, w <616004a7$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Zauważyłeś że od kilku postów tylko wyzywasz i deprecjonujesz bez
    > żadnego argumentu.

    Jakiego argumentu trzeba? To dzieciaki :D
    Taki folklor polityczny.

  • 80. Data: 2021-10-08 17:03:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wystarczy zastosować analogię do terenu zabudowanego.

    Jeden znak na początku

    Geniusz tkwi w prostocie ;-)