  • Data: 2010-02-07 13:23:34
    Temat: Re: Dobre wiadomości.
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > To dlaczego cieszysz się z tych idiotycznych pomysłów? Już na przełomie
    > bodajże wiosny i lata pisałem o tym poronionym projekcie. Podobno walczy z
    > nim poseł Poncyliusz.
    > --
    > Jackare

    Ciesze się bo to dobre prawo. Było potrzebne. Sejm klepnął i jak podpisze prezio
    to zacznie obowiązywać. Nie dostrzegasz istoty problemu. Problem to nie dobre
    prawo a przepisy wykonawcze. Nie będzie mi przeszkadzało jak ktoś dostanie
    wysoki mandat za to że stanął na miejscu dla inwalidy. Bo to nie będę ja.
    Stajesz na miejscach dla inwalidów że Ci się to nie podoba? Będę się cieszył jak
    odholują samochód deptacza postawiony pod sklepem. Ani on zaopatrzenie, nie
    odbiera kupionego towaru. Przyjechał zagadać czy sklepowa nie weźmie nowego
    rodzaju chipsów. Może stanąć 200 metrów dalej i dojść. Korona mu z głowy nie
    spadnie. Tak samo ucieszę się jak cwanej gapie co to tylko na minutkę zablokuje
    jeden pas ruchu bo mu się pić zachciało i musi koniecznie wejść do żabki. Co
    widzisz w tym poronionego? W przypadku tego uregulowania nie da się złych
    przepisów wykonawczych zrobić, bo wszystko jest w jakiś sposób już uregulowane.
    Druga poprawka tez nie jest zła. Przeszkadzają Ci wraki na bezpłatnych
    parkingach i na ulicach? Taki 30 letni żuk na przykład. Stał niedaleko mnie. W
    końcu ślad po nim zaginął. Odblokowało się jedno miejsce parkingowe. Stał ze
    trzy lata i zginął jak parkomat postawili. U mnie na podwórku stały dwa wraki.
    Bez najmniejszych szans że kiedykolwiek wyjadą o własnych siłach. Słyszałem jak
    administrator prosił właścicielkę jednego żeby go usunęła. Odpowiedziała że jest
    z nim emocjonalnie związana. Po kilku latach zginął. Można w ramach przyjaznego
    państwa stworzyć przepisy wykonawcze nie naruszające niczyich praw a
    wymuszających pewne zachowania. Ale można również stworzyć przepisy
    restrykcyjne. Pękła chłodnica. Płyn dawno wyleciał. Właściciel co 20 kilometrów
    zatrzymuje się i dolewa wody z kranu. Wlał tak ze sto litrów. To co kapie to
    czysta woda. I zatrzymuje go niebieski albo taki co bez czapki kiedyś chodził i
    wręcza mu talon na zdanie samochodu. A w przepisach nie ma drogi odwoławczej bo
    jak wszystkim dobrze wiadomo na złomie najlepsze interesy robią przyjaciele
    królika. Jak już podajesz nazwisko posła to sprawdź jak on głosował za tymi
    poprawkami. Wyniki loterii są w internecie. Ja nie wiem jak głosował i sprawdzać
    mi się nie chce. Może głosował przeciwko a może głosował za.