    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dobre wiadomości.
    Date: Thu, 4 Feb 2010 13:51:49 +0100

    Użytko
    > Swoją droga, to nie pamiętam kiedy ostatnio stanąłem na trawniku.
    > Mogło się zdarzyć, zapewne.
    >
    > A w ogóle jest w tym projekcie coś o parkowaniu na trawniku?
    > Bo tylko napisano enigmatycznie że zwiększa się uprawnienia SM
    > poza drogami publicznymi. I że mogą odholować z miejsca dla
    > inwalidy. Jak wiesz coś więcej to podaj.

    W KRD są przepisy zakazujace parkowania pojazdu w odległości mniejszej niż
    10m. Policja i SM mogła je egzekwować tylko na drogach publicznych. Teraz
    gdy na prywatnym (spółdzielczym lub należącym do wspólnoty mieszkaniowej)
    podwórzu komuś nie spodoba się że Twoje auto stoi zbyt blisko jego okna na
    pierwszym lub nawet drugim piętrze, zadzwoni do SM a ona w majestacie prawa
    przyjebie mandat. Do tej pory mogli tak zrobić jedynie ludzie mający okna od
    strony drogi publicznej.... Powstają już ciekawe pytania: który przepis
    ważniejszy? Np sytuacji miejsc parkingowych wzdłuż chodnika przy płatnej
    strefie prakingowej miasta które to miejsca znajdują się o szerokość
    chodnika (2-4 metry) od okien mieszkań na parterze i pewnie nie wiecej niż 6
    metrów od okien na pierwszym piętrze. Wszyscy jesteśmy przestępcami?
    Zaczynam mieć dosyć tego państwa i regulowania przepisami każdego aspektu
    życia. Nidługo srać będzie można tylko między 12:32 a 15:47 a ja lubie o
    9:13...
    --
    Jackare