  • 1. Data: 2011-11-05 11:23:47
    Temat: Dobre opony całoroczne
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Witam,

    jako że moje opony są już "takie sobie" zastanawiam się ciężko nad
    całorocznymi - zimy u nas i tak praktycznie nie ma, więc zimowych nie
    chcę, a ciągłe zmienianie z zimowych na letnie nie bardzo mi się
    uśmiecha (i tak robię to rodzicom i siostrze). Macie jakieś dobre typy?
    Szczególnie zależałoby mi na dobrym trzymaniu na mokrym - na suchym i
    tak zwykle jest OK, a na śniegu jeździ się ostrożniej i zakładam że tu
    nie będzie i tak większych problemów.

    Z tego co szukam wyborem bardzo ekono byłaby Dębica Navigator 2, kolega
    poleca Goodyear Vector 4season, ja wyszukałem jeszcze niezłe opinie o
    Pirelli S2500.

    Pacjent to Suzuki Swift na oponach 155/70 R13. Chciałbym wydać jak
    najmniej, 200 zł za sztukę to na pewno MAX. Im mniej tym lepiej,
    cieszyłbym się ze 150 :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 2. Data: 2011-11-05 12:02:21
    Temat: Re: Dobre opony całoroczne
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-05 11:23, MadMan pisze:
    > jako że moje opony są już "takie sobie" zastanawiam się ciężko nad
    > całorocznymi - zimy u nas i tak praktycznie nie ma,

    Nooo, to zależy co to znaczy "u nas", bo tylko w zeszlym roku mialem
    przez 4 mies. snieg taki, ze wyjechac z domu sie nie dalo (a mieszkam w
    wlkp).

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-11-05 12:10:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 05 Nov 2011 12:02:21 +0100, venioo napisał(a):

    > Nooo, to zależy co to znaczy "u nas", bo tylko w zeszlym roku mialem
    > przez 4 mies. snieg taki, ze wyjechac z domu sie nie dalo (a mieszkam w
    > wlkp).

    Rybnik, Śląsk. Naprawdę na drogach zimy nie ma bo białym gównem sypią i
    się robi syf. Ale na to raczej nic nie poradzę, żwirem to dopiero w
    Wiśle sypią (efekt - przyczepna nawierzchnia, brak ciapy).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2011-11-05 12:29:07
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Rybnik, Śląsk. Naprawdę na drogach zimy nie ma bo białym gównem sypią i
    > się robi syf. Ale na to raczej nic nie poradzę, żwirem to dopiero w
    > Wiśle sypią (efekt - przyczepna nawierzchnia, brak ciapy).

    podobno z kasą na solenie krucho
    i zima ma być odwołana.

  • 5. Data: 2011-11-05 13:02:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MadMan napisał(a):
    > poleca Goodyear Vector 4season, ja wyszukałem jeszcze niezłe opinie o
    > Pirelli S2500.
    Miałem kiedyś jakieś Vectory tylko nie pamiętam modelu. Jednym słowem
    są zajebiste w każdych warunkach.
    Powoli kończą mi sie letnie, zimówki jeszcze sezon i pewnie odsprzedam
    i też się będę rozglądał za całorocznymi i tylko za Vectorami.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-11-05 13:07:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 11:23:47 +0100, MadMan napisał(a):
> [...]
    > Szczególnie zależałoby mi na dobrym trzymaniu na mokrym - na suchym i
    > tak zwykle jest OK, a na śniegu jeździ się ostrożniej i zakładam że tu

    No nie wiem czy dobrze zakladasz. Chyba ze "zimy u nas nie ma".
    I zadne pomysly typu sylwester w gorach nie przyjda ci do glowy.

    > Z tego co szukam wyborem bardzo ekono byłaby Dębica Navigator 2,

    Osobiscie polecam. Takze na sniegu w gorach.
    Jak "zimy u nas nie ma", to moze nawet nie trzeba az takich, wystarcza
    zwykle letnie, tylko z gatunku takich co sie zimy nie boja, tylko ktore to
    sa :-)

    >kolega poleca Goodyear Vector 4season,

    A w jakiej to cenie mozna kupic ? Bo ostatnio jak pytalem, to roznica
    w stosunku do tanich opon starczylaby na kilka wymian :-(

    J.

  • 7. Data: 2011-11-05 13:25:40
    Od: "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak "zimy u nas nie ma", to moze nawet nie trzeba az takich, wystarcza
    > zwykle letnie, tylko z gatunku takich co sie zimy nie boja, tylko ktore to
    > sa :-)

    Continental Premium Contact - letnie jakoś tak miały, że się zimy zupełnie nie
    bały. Zaskoczony byłem.

  • 8. Data: 2011-11-05 13:27:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-05 12:25:40 +0000, "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Continental Premium Contact - letnie jakoś tak miały, że się zimy zupełnie nie
    > bały.

    Nowe, czy 4-letnie?
    Bo u mnie każde nowe zimy się nie bały...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-11-05 15:53:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 13:07:33 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jak "zimy u nas nie ma", to moze nawet nie trzeba az takich, wystarcza
    > zwykle letnie, tylko z gatunku takich co sie zimy nie boja, tylko ktore to
    > sa :-)

    Ostatnią zimę objechałem na letnich, ale raczej i tak zmienię - na
    mokrym są tragiczne.

    > A w jakiej to cenie mozna kupic ? Bo ostatnio jak pytalem, to roznica
    > w stosunku do tanich opon starczylaby na kilka wymian :-(

    Navigatory to 119 zł, Vectory 188. Przynajmniej w "moim" rozmiarze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2011-11-06 11:59:47
    Od: lukz <l...@w...vp.pl>

> [...]

    > Pacjent to Suzuki Swift na oponach 155/70 R13. Chciałbym wydać jak
    > najmniej, 200 zł za sztukę to na pewno MAX. Im mniej tym lepiej,

    Ja mam na megane II zalozone Vredestein Quatrack 3. Swietna opona jak
    dla mnie. Jak nie znasz marki, to poczytaj w internecie o niej.