  • 11. Data: 2011-10-01 07:55:43
    Temat: Re: Dobre głośniki 2.1
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-10-01 02:13, OMSON pisze:

    > A może po prostu zwykłe stereo, skoro to do słuchania muzyki?
    >
    > http://www.redcoon.pl/B190484-M-Audio-Studiophile-AV
    -20_Mikrofony-aktywne

    > To są budżetowe monitory bliskiego pola, ale idę o zakład, że zagrają
    > dokładniej, niż niejeden zestaw 2.1 w Twoich widełkach cenowych...

    Moje widełki cenowe były do 250zł ;)

    Ale znam Firmę M-Audio - nie celowałem w ten sektor właśnie ze względu
    na cenę. Dlatego schodzimy bliżej 200zł...

  • 12. Data: 2011-10-01 15:56:25
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik OMSON napisał:

    > To są budżetowe monitory bliskiego pola, ale idę o zakład, że zagrają
    > dokładniej

    nie wiem, czy wiodaca pozadana cecha dzwieku z komputera w
    zastosowaniach domowych jest dokladnewlasnie odwzorowanie dzwieku :)

  • 13. Data: 2011-10-02 19:50:33
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    >
    > To są budżetowe monitory bliskiego pola, ale idę o zakład, że zagrają
    > dokładniej, niż niejeden zestaw 2.1 w Twoich widełkach cenowych...

    Te sa fajne:

    http://www.redcoon.pl/B191509-GENELEC-6010APM-bia%C5
    %82y_Mikrofony-aktywne

    Wyglądają na 50zł, złodziej ich nie ruszy:)