  • Data: 2011-03-10 18:50:50
    Temat: Re: "Dobre" drogie drogi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-10 18:33, DoQ pisze:

    > Taka natura ludzka. Siedzę z dala, ale wiem "najlepiej" i zrobiłbym
    > inaczej.

    Niezupełnie się zgadzam ze stwierdzeniem 'natura ludzka' ;)
    Już bardziej mentalność części populacji, uzależniona od wielu
    czynników.

    BTW - coś tam ostatnio czytałem, ze urzędnicy mają ponosić konsekwencje
    swych decyzji. Czy przewidziano również konsekwencje braku podjęcia
    decyzji? Jeżeli nie, to pomysł trochę chybiony, ponieważ doprowadzi do
    tego co przerabialiśmy jakiś czas temu w DC...