  • Data: 2011-03-11 00:18:54
    Temat: Re: "Dobre" drogie drogi
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-10, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > No proszę - policjanci pewnie też tam się złośliwie pojawili.

    Nie, pojawili się tam, bo z powodu bardzo małego ruchu pojawiło się tam
    sporo osób sprawdzających ile im fura pojedzie.

    > A cóż to znaczy skończyć, jeżeli i tak nie będzie skończona bez
    > podpięcia reszty trasy?

    Nie mieszaj za bardzo, bez podpięcia reszty trasy będzie mało użyteczna.
    Skończona będzie jak wszelkie prace budowalne zostaną wykonane
    poprawnie.

    > Aha, znaczy S2 też powinni nie otworzyć, ponieważ ruch wypuszczą na
    > parking Reala? Może jednak podłączenie do Puławskiej będzie
    > wystarczającym argumentem do otwarcia części trasy mimo betonowych
    > przegród na którymś końcu, który z czasem się doczeka kontynuacji?

    Nie znam miejsca, nie jestem w stanie się wypowiedzieć.

    Na jakich filmikach?

    Krzysiek Kiełćzewski