  • 11. Data: 2010-10-14 21:37:33
    Temat: Re: Dobra karta TV
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-10-14 13:48, Krasnal pisze:
    > Witam. Jaką polecacie dobra kartę TV pod analogową kablówkę? Miałem kiedyś
    > Leadtek 2000 XP Expert i byłem z niej zadowolony, zbierała ona też dobre
    > opinie. Ale to było dawno i może teraz warto kupić coś innego? Moje
    > wymagania to jak najlepszy obraz, poprawne działanie pod Windows 7 64bit,
    > obraz panoramiczny (16:10). Może nie mieć radia, cena nie gra roli ale tak
    > powiedzmy do 150-200zł.

    A musi to być zwykła TV? Może karta SAT? I obraz lepszy, i jakość
    lepsza, a jak kupisz obecną jakąś kartą to i TV HD będziesz na kilku
    programach mieć. Ja mam obecnie SkyStar2 rev 2.6C i mimo, że to już
    stara konstrukcja i brak HD, to jednak działa całkiem dobrze.

  • 12. Data: 2010-10-15 06:40:49
    Od: z <z...@g...pl>

    BQB pisze:

> [...]
    > programach mieć. Ja mam obecnie SkyStar2 rev 2.6C i mimo, że to już
    > stara konstrukcja i brak HD, to jednak działa całkiem dobrze.

    A istnieją USB i jeszcze że by się dało TNK podpiąć (znaczy czytnik kart)???

  • 13. Data: 2010-10-16 15:48:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-10-15 08:40, z pisze:

    > A istnieją USB i jeszcze że by się dało TNK podpiąć (znaczy czytnik
    > kart)???

    Istnieją i dałoby radę. Ale nie wiem, czy w tej cenie byś się ze
    wszystkim zmieścił. W razie co polecam www.dvb-board-pl.com lub
    forum.dvhk.pl

  • 14. Data: 2010-10-17 18:48:13
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > Czy na twojej karcie da radę nagrywać? Divx-2000 dźwięk mp3-160

    Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej
    nagrywac :)

  • 15. Data: 2010-10-18 07:02:56
    Od: z <z...@g...pl>

    Mateusz pisze:

    > Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej
    > nagrywac :)

    No to jesteś tym mitycznym szczęściarzem któremu wszystko działa i jest
    bardzo zadowolony :-)

  • 16. Data: 2010-10-18 14:58:32
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > No to jesteś tym mitycznym szczęściarzem któremu wszystko działa i jest
    > bardzo zadowolony :-)

    jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie
    nagrywa :)

    Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

  • 17. Data: 2010-10-18 19:49:31
    Od: z <z...@g...pl>

    Mateusz pisze:
    > jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie
    > nagrywa :)
    >
    > Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

    Po godzinach mozolnych testów stwierdziłem że najbliżej ideału Divx w
    pełnym palu + mp3 na AverTVStudio303 nagrywa oryginalny program
    producenta (i to w nie najnowszej wersji)
    Niestety można ustawić audio mp3 ale bez możliwości ustawienia jakości
    (jest za dużo pewnie ponad 200)
    Nagrywanie do MPG2 (DVD) to dość banalne i pewnie na każdej karcie da
    radę. Teraz na linuxie używam mencodera. Trochę to prostacko wygląda
    (konsola) :-) ale za to jakie efekty.

    PS. Wiem że w dzisiejszych czasach kiedy weszły nagrywarki, tunery z
    dyskami to taka zabawa może wydawać się śmieszna ale za to do 4-letniego
    komputera nie dołożyłem ani grosza i jeszcze długo nie będę widział
    takiej potrzeby. Co więcej... poważnie zastanawiam się nad zakupem
    dużego monitora zamiast telewizora. Wszystko przez te reklamy. Niech
    żyje wolność!!!

  • 18. Data: 2010-10-19 14:04:34
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > Nagrywanie do MPG2 (DVD) to dość banalne i pewnie na każdej karcie da
    > radę.

    http://www.sendspace.com/file/69raw0

    Ty chciales demo z tunera czy przedpisca? :)

    z kabla nagrane, softem "w komplecie" :)