  • Data: 2013-09-11 11:18:08
    Temat: Re: Dobra, damy wam spokój
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-11, masti <g...@t...hell> wrote:

    > ciekawe jak to podejrzenie uzasadnią na piśmie. Bo po oficjalnej skardze
    > będą musieli. Ty też jak "władza" coś chce kładziesz uszy po sobie?

    Nie klade uszu po sobie, jestem realista. Nie wiem czy pamietasz
    opisywany przeze mnie przypadek bo chyba tylko sobie teorytyzujesz. Mialem
    przypadek przeszukania, chcialem protokol - nie dostalem, zlozylem skarge
    do komendanta - otrzymalem odpowiedz, ze po rozmowie z funkcjonarjuszami
    opisana przeze mnie sytuacja nie miala miejsca i przypomina, ze zostalem
    ukarany mandatem za brak dokumentu.

    --
    Artur
    ZZR 1200