  • Data: 2013-10-22 10:33:03
    Temat: Re: Dobra, damy wam spokój
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Aug 2013 22:46:10 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >Sprawa numer dwa. policjant bez powodu wylegitymował gościa - na razie
    >nic złego się nie stało, może się troszkę mało delikatnie z gościem
    >obchodził, ale włos mu z głowy nie spadł. Wykasował mu pliki z telefonu
    >- naganne. ale rzecznik policji ma bez zbadana sprawy napisać ze....
    >wywali go z roboty?

    a dlaczego nie? Skoro facet pokazał, że się nie nadaje do tej roboty,
    to niech poszuka innej.
    Kiedyś zwróciłem kierowcy radiowozu uwagę, że przejechał na
    "późnożółtym", to po prostu się zawstydził i przeprosił, że się
    zagapił.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski