  • 1. Data: 2012-01-17 12:16:15
    Temat: Dobór tłumika audio
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Witam

    Dawno nic nie liczyłem, i tak siąde kombinuję (na starość);

    Dwa elementy zestawu audio
    przedwzmacniacz: Output Impedance: 3 kOhm
    wzmacniacz (końcówka mocy): Nominal Input Impedance: 47 kOhm

    Przedwzmacniacz ma skokową regulację głośnosci i do cichego nocnego
    słuchania ten pierwszy poziom jest za wysoki, w sprzet nie chcemy ingerować.

    Pomysł taki, wstawić dzielnik napiecia w kabel połaczeniowy (do pierwszej
    próby potencjometr).

    Pytanie; wartośc pot. 22K czy raczej 100K ?

    --
    Włodek

  • 2. Data: 2012-01-17 12:19:30
    Temat: Re: Dobór tłumika audio
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

> [...]

    > próby potencjometr).

    > Pytanie; wartośc pot. 22K czy raczej 100K ?

    22k

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl