    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Mon, 24 Jul 2023 22:52:56 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1> <u8ulb5$17fpi$1@news.icm.edu.pl>
    <2...@h...invalid>
    <u9dgg6$2013f$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@h...invalid>
    <u9ges9$24qs4$1@news.icm.edu.pl>
    <4...@h...invalid>
    <u9ja49$29gck$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>
    <u9k5v8$2arm3$2@news.icm.edu.pl>

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Jakby zawsze zostawiali to by nie pisali tego co zacytowałem.

    Nie wiem z kim ci ludzie piszą. Wiem, że ja nie mam tego problemu.

    > Skoro piszą to widać mają dokładnie takie problemy jakie Ty masz bez
    > tych "dwóch przycisków" a argumentowanie, że to jest dobre nie ma sensu.

    Ale ja sobie mogę włączyć w programie pocztowym wątkowanie na stałe. Przez
    jakiś czas miałem włączone. Tylko nie chcę. Wygodniej mi bez niego.

    > Napisałeś, że maile to listy do Ciebie, więc ... dokładnie to sobie
    > wyróżniasz tylko uważasz, że tego nie robisz.

    Nie wyróżniam maili. Przychodzą, to czytam.

    > Niby w czym są lepsze? To dyskusja i to dyskusja. Przeciętny czytnik ma
    > moduł emaila, który dokładnie tak samo działa z pocztą jak z grupami
    > dyskusyjnymi.

    Przeciętny ma. Mój nie ma.

    > Chyba nie chciałeś powiedzieć, że do poczty są lepsze narzędzia. Albo że
    > są jakieś mityczne czytniki, które nie mają obsługi emaila a mają tak
    > cudowne możliwości, że nikt z nich nie korzysta.

    Mój (tin) nie obsługuje poczty i nigdy tego od niego nie wymagałem.
    Program pocztowy, którego używam (alpine), obsługuje za to newsy, ale tin
    robi to lepiej.

    http://tin.org/

    https://alpineapp.email/

    > No właśnie z reguły nie da się.

    Da się, tylko jest opór materii.

    > Ale po co tworzyć cokolwiek jak wystarczy sobie listę zrobić. Były
    > gotowe usługi do tego.

    Po to, żeby nie mieszać maili i dyskusji. Po to, żeby każde móc sobie
    obsłużyć w takim programie, w jakim się chce i w jakim jest to
    najwygodniejsze.

    > Czyli jednak spotkałeś się.

    Spamer to nie osoba :)

    > No i właśnie tak tłumaczą administratorzy skasowanie każdego artykułu.

    No nie. Jeśli ktoś nie rozsyła spamu, to nie jest to spam. Spam ma dosyć
    jasną definicję.

    > Póki co pozostańmy przy tym, że jest jak piszę.

    No tak twierdzisz. A ja nigdy się z tym nie spotkałem.

    --
    Dzwoni baba do szpitala:
    - Panie doktorze, mojemu mężowi utknęła igła w gardle. Niech pan szybko