    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Sun, 23 Jul 2023 20:26:25 -0000 (UTC)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Działają, nie ma śmietnika, nie ma tego problemu który sygnalizujesz, że
    > jakieś artykuły zostają.

    Zależy z którego serwera korzystasz. Taki news-archive.icm.edu.pl na
    przykład nie przyjmuje canceli i zdaje się, że jest to zrobione celowo.

    > Służby.

    No tak, różne domeny. Ale newsów jeszcze się nie zdarzyło.

    > Po prostu ktoś nie zgodził się z moimi artykułami i doprowadził do
    > niemożności publikowania artykułów. Nie ma znaczenia, czy je wysłałem
    > czy dopiero zamierzałem.

    Jest różnica. Admin może nie chcieć cię na swoim serwerze, ale nie ma
    władzy nad resztą Usenetu. Możesz iść na inny serwer. Cancelowanie przez
    niego postów wpływa na cały Usenet.

    > Tak to działa na FB czy jakichś forach. Nic szczególnego w usenecie nie
    > ma.

    Na FB czy forach admin kasuje posta wszystkim. Nikt nie może go widzieć.
    To jest jednak różnica.

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie: