    From: "Tomek" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Date: Mon, 13 Jan 2014 18:31:14 +0100
    <lav0u7$tbg$1@node2.news.atman.pl>
    <52d31782$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lav7pg$4ng$1@node2.news.atman.pl>
    <52d3b34e$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "atm" napisał:

    > Z osobistego doswiadczenia smialo moge powiedziec, ze potrzeba posiadania
    > 4 rdzeni w sprzecie z Androidem to bajka.

    W to nie wątpię.

    > No chyba, ze odpalasz gry, ktorych Symbian nigdy nie widzial i nie
    > zobaczy.

    Patrzysz albo z punktu widzenia gracza, który ma telefon wyłącznie do grania
    i dodatkowo ma ustawione w kalendarzu specjalnym powiadomieniem
    przypomnienia?
    Na n8 gram wyłącznie dla zabicia czasu, w kiblu albo w pociągu, w warcaby
    lub szachy. A w gry gram na PC, w takie, których android nigdy nie widział i
    nie zobaczy. Nawet jak będzie miał 8 rdzeni do przedłużenia męskości.

    > Widziales jak wyglada antyweb.pl na UCBrowserze?

    Nie widziałem, nie interesuje mnie ten portal, ale za to wchodzę na setki
    innych. Prócz UCbrowsera podałem inne przeglądarki. Też się nie nadają?

    Kalendarz systemowy mi wystarcza. Dodatkowo mam widget qooCalendar. Spisuje
    się świetnie.

    > bardziej zaawansowanych funkcji i nie ma co na nie liczyc. Temat
    > Symbiana zamkniety)
    >
    > Czytałeś poprzedni post? Garmin, Sygic, Route66. O jakich zaawansowanych
    > funkcjach map nokii piszesz, których często brakuje?

    > Stary jestem i linka nie moge znalezc, pomozesz?

    Aplikacje mam na dysku, jak jeszcze były dostępne. Fakt, routa i garmina nie
    używałem od lat, ale Sygic działa nadal. To, że nie ma go w sklepie, nie
    oznacza, że nie ma go wcale i nie działa :)

    > Tomek, czy korzystales troche dluzej z telefonu z Androidem, powiedzmy od
    > SGS2.

    Oczywiście, sam poleciłem synowi SGS2 rok temu i go używa :) Ale jedyne co
    mi się w nim podoba, to DMD Pano+, ale zanim zapisze zdjęcie. Ten efekt
    "koła". Po zapisaniu mamy to samo co w N8. Gry fajne, ale o nich pisałem
    wyżej. LCD spory, tego nie da się podważyć, ale lubię lekko ciasne jeansy i
    n8 czasami jest za duża w kieszeni.