  • Data: 2011-06-12 15:41:36
    Temat: Re: Do posiadaczy k-5
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-12 11:19, Yogi(n) wrote:
    > Ciekaw jestem jak wypadłoby zestawienie zdjęć z alfy z k-5 przy
    > najwyższych ISO, bo te z alfy złe nie są (w przeciwieństwie do "budyniu" z
    > wczesnych modeli alf) , a na głowę biją te z kadyszki - wiem wiem, nie ta
    > epoka itp. Priorytetem jednak byłoby "uruchomienie" kilku manualnych

    Upgrade softu dał radę sobie z problemem już i nawet te wcześniejsze mają
    się dobrze.
    Natomiast wciąż w wielu amatorskich modelach odszumiania w RAW nie da się
    wyłączyć zupełnie i chociaż algorytm jest wiele lepszy to wciąż można
    dostrzec że to nie jest rzeczywisty obraz, ale mniej lub bardziej robią to
    wszyscy.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564