    From: "maverik" <a...@a...nazwa.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Do lakiernikow - jak uzyskac taki efekt?
    Date: Sat, 9 Jan 2010 23:36:39 -0000

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > ... o co Ci chodzi? Mam polakierować Ci tak
    > zbiornik? Zapłacisz to pomaluję, nie jestem
    > fundacją charytatywną.
    > Jeżeli o mnie chodzi nie podoba mi się takie
    > malowanie.

    Chodzi mi o to że jeśli nie próbowałeś to nie wiesz o czym piszesz.

    > To czy powierzchnia jest idealnie wylana można oceniać
    > z odległości 8-10 metrów, a nie 30 cm.

    Stojąc na dworzu przy padającym deszczu na jednej nodze.

    > Aby być dobrym lakiernikiem trzeba w szkole uczyć się
    > chemii i fizyki, następnie odbyć praktyki w Wupertallu
    > w laboratorium Standox GmbH ... później prowadzić
    > utrzymać się z lakierownia przez 18 lat. I wtedy
    > dopiero zabierać głos.
    > Lakiery to doświadczony lakiernik robi sobie sam.

    Złożyłeś strasznie trudne zdanie, z którego mało wynika. Doświadczony
    lakiernik robi sam lakiery bezbarwne?Tzn skrobie żywicę z drzew? :) Powiem
    tylko że mam za sobą 11 lat w branży i ponad 200 projektów. Nigdy nie byłem
    na żadnym szkoleniu, wybacz.. każdy ogarnięty człowiek potrafi przeczytać
    parę książek i specyfikacje w internecie.

    > Polerowanie wynika z dążenia do perfekcji, kto nie chce
    > być perfekcyjny to nie poleruje.

    Napisz to obecnym custompeniterom, ale naprawdę.. popisz parę maili z ludźmi
    z usa i uk. Z tymi najlepszymi, to bardzo uprzejmi ludzie.

    > Bez polerki:
    > http://ansibl.com/DSC04858_savage.JPG
    > ... niby dobrze, ale jednak z pewnej
    > odległości odbite obiekty bardzo oddalone (drzewa odległe o 100m)
    > od zbiornika są zniekształcone, dla mnie to nie do przyjęcia, polerka
    > daje najlepszy efekt, nic jej nie zastąpi. Jest pracochłonna
    > i pewnie dlatego pseudo stricte lakiernicy za nią nie przepadają...

    I gadasz głupoty, każdy wie że po polerce powstają rysy, a dobrze rozlany
    lakier nigdy ich nie będzie miał. O ile tu można się sprzeczać to..Uważasz
    że największe firmy customowe polerują lakiery?Jeśli tak to życzę
    powodzenia..
    p.s. Podaj mi proszę jakąkolwiek specyfikację, kartę techniczną lakieru
    bezbarwnego gdzie wskazane jest polerowanie :)