    From: "kli" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do dużychprzebiegów - nowy, czy używany?
    Date: Fri, 12 Feb 2010 11:23:45 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Mnie interesuje niezawodność, dojeżdżanie z punktu A do punktu B i
    > niezajmowanie się w gruncie rzeczy mało interesującym, użytkowym
    > przedmiotem, jakim jest rodzinne kombi.

    No to skoro niezawodnosc to sie dobrze zastanow. Poczytaj jakie jaja w tym
    temacie mieli goscie na mercmania. Tam bogaci i przyzwyczajeni do jakosci
    mercedesa sprzedawali 'nowe' merce tracac bez zalu na wartosci nawet 100 000 i
    kupowali u wroga serwisowane w124 za cene 4x srednia na rynku za takie auto, lub
    ostatecznie w140, zwozili, przegladali i jezdzili - setki tysiecy nastepnych
    kilometrow. To sa ludzie ktorzy niemal za wszelka cene MUSZA dojechac na miejsce
    i czesto nie maja czasu na odbieranie zastepcznego auta z MB serwis. Takie
    niedojechanie na miejsce potrafi przy skali dzialalnosci ich firm czy co tam
    robia pokryc strate na wartosci nastepnych aut do konca zycia.
    sprawy prestizu czy jak to nazwac ich nie interesuje. dlatego wlasnie jak sie
    trafia w124 w muzealnym stanie po astronomicznych cenach nawet 10 000 e - to
    znika z netu po chwili i juz sie nie pojawia. Ciekawe dlaczego co?
    no ale 'tnac' taki numer musisz sie pogodzic z opinia ze jezdzisz szrotem.
    Inne auta projektowane w tej klasie jakosci co ten przykladowy merc tez sie
    trafiaja.
    volvo v70, audi 100/a6 do 97 / TDI , pierwsze leksusy. auta te maja ksiazki, sa
    3 razy drozsze niz przecietna cena ale nie sypia sie - nie ma tu elektroniki.
    tyle tylko ze bedziesz jezdzic starym autem....
    a jest jeszcze jedna opcja - jak musisz miec wielkie auto kup busa sprintera w
    starszym modelu ale tez serwisowanego. tez duzo zaplacisz ale w wykonaniu tzw
    PKW a nie LKW to jest b. ciche auto,komfort tez jest bdd. wiem bo mialem.
    Zrobilem 600 000 bezawaryjnie.