eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo dużych przebiegów - nowy, czy używany?Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
  • Data: 2010-02-12 13:59:10
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Samotnik pisze:


    > Zerknąłem właśnie na (okropną, niefunkcjonalną i przeflashowaną) stronę
    > www.citroen.pl i tam configurateur ;-) pokazuje jak byk - 2.0 HDi 140KM tourer
    > w najtańszej wersji attraction (która faktycznie jak na mój gust jest
    > całkiem OK, jeśli ktoś nie leci na gadżety i skórzane fotele) kosztuje
    > 104.900 peelenów. Nawet lakier wybrałem biały, jedyny bez dopłaty. :)

    Pewnie z 2009 cos jeszcze zostalo i za 100 kupi troche wiecej
    wyposazenia. Niemniej jednak C5 z 2.0 HDI jest OK.
    1.6 to w trasie bedzie zauwazalnie trudniej, nie polecam.

    Ale ja po poprzedniej C5 I powoli sie lecze z C5 II, bo ostatnia naprawa
    gwrancyjna zwiazana z awaria ogrzewania po stronie kierowcy zajela
    warsztatowi w Al. Krakowskiej tydzien ! a przedtem jeszcze pare dni na
    sprawy papierkowe. W lato uszkodzilem sobie pewne przewody i tez sie
    okazalo ze z dostepnoscia jest problem. A rok temu robili zmieniali
    przewody klimy i tez wjedz-wyjedz to nie bylo.
    Dla Maciosa priorytetem jest malo czasu w serwisach, niestety C5 a
    raczej serwis Citroena nie daje tu rady. Citroen ma pakiety serwisowe na
    kilka lat co chroni przed kosztami pogwarancyjnymi nawet na 5 lat, ale
    nie wiem czy nie ma tam ograniczenia przebiegu. Chyba obok pakietu
    serwisowego jest do kupienia opcja samochodu zastepczego na czas naprawy.

    Z tymi opcjami mozna C5 brac, mimo opisanych awarii samochod sam z
    siebie nigdy nie stanal w trasie.

    Policzylbym te opcje na 4 lat, 200 tys i 5 lat i 300 kkm, doliczyl
    serwisy w ASO, ubezpieczenie i zobaczyl ile wyjdzie.
    Obawiam sie ze slono i ze kupowanie 3 latka po leasingu z przebiegiem
    ponizej 100 kkm, robienie nim 100 kkm i sprzedaz jest kosztowo najtansze.

    Nie wiem kto robi w naszych czasach samochody bez klopotu jezdzace 300
    tys km w klasie D i widzace serwis co 20 kkm.
    Citroen niestety nie za bardzo.

    KJ




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: