  • Data: 2010-02-12 11:12:52
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Macios pisze:
    > O tak, na takie odpowiedzi czekałem - pełne rzeczowych argumentów i
    > przemyślane... Twoja reputacja na tej grupie ma swoje uzasadnienie.

    co masz do mojej reputacji? Wśród niektórych debili i pojebów faktycznie
    może się wyróżniam bo nie jestem tacy jak oni.

    > Mnie stać na nowe auto, tylko nie wiem, czy warto. Jak mam dopłacać na oko
    > 20-30 tysięcy w ciągu pięciu lat w stosunku do kupowania co dwa lata
    > 5-latka (należy wliczyć większe koszta kredytu, droższe ubezpieczenie itd)

    No właśnie mówisz o kredycie, czyli Cię nie stać. :)

    > Mnie interesuje niezawodność, dojeżdżanie z punktu A do punktu B i
    > niezajmowanie się w gruncie rzeczy mało interesującym, użytkowym
    > przedmiotem, jakim jest rodzinne kombi.

    Mamy z żoną jedno nowe auto ale kupione na firmę wiec nie zakup
    prywatny, może to zły wyznacznik bo to citroen czyli ciężko nazwać to
    autem (osoby które widziały nowe berlingo wiedzą o czym mówię) i wcale
    nie jest tak różowo jakby się wydawało, każdy przegląd to min 1000zł
    ostatnio 1800zł bo auto robi rocznie ok 70tyś. Teraz wymiany domaga się
    już dwumasa więc dojdzie spory koszt to standardowego przeglądu. Auto
    zgadza się nie ma lekko ale żeby po takim przebiegu wymienić już tyle
    elementów to ja dziękuje. Wolę używkę, oczywiście zadbaną używkę.

    --
    krzysiek82