  • 11. Data: 2011-06-27 12:38:54
    Temat: Re: Do czego wykorzystać silnik elektryczny z kosiarki
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości
    news:iu9skk$57u$1@news.onet.pl...

    > dać menelowi, sprzeda, bryny się napije i będzie miał chwile zapomnienia.
    A ten co kupi zada tu pytanie do czego by to użyć ;-)

  • 12. Data: 2011-06-27 12:43:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Monday, June 27, 2011, 2:38:54 PM, you wrote:

    > A ten co kupi zada tu pytanie do czego by to użyć ;-)

    No to pojawi się rekurencja i skierujemy go na pl.comp.programming ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-06-27 16:01:48
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4e087a08$1@news.home.net.pl...

    > A ten co kupi zada tu pytanie do czego by to użyć ;-)

    Taaa i stanie internet na świecie, bo się pętla zrobi, a żaden z mechanizmów
    spanning tree takiego jej rodzaju nie przewiduje.

    Krzysiek, wiesz Ty co? Ty weź lepiej to oddaj, jak należy do najbliższego
    Łunijnego Punktu Skupu Elektrośmieci...

    J. (z wizją totalnego kataklizmu...)

  • 14. Data: 2011-06-27 16:05:56
    Od: wbk <o...@c...pl>

    W dniu 2011-06-27 09:30, Krzysiek pisze:
    > Do czego można by wykorzystać silnik elektryczny ze starej kosiarki?
    > Macie jakieś ciekawe pomysły?

    kosiarkę do żywopłotu z wyłamanym nożem oddałem na śmietnik, silnik
    prawie nowy i całkowicie sprawny, ale ponoć miedź chodzi po 20zł...

  • 15. Data: 2011-06-27 16:29:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To skserują.

    ROTFL:-)

    --

    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2011-06-27 20:23:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-27 09:30, Krzysiek pisze:
    > Do czego można by wykorzystać silnik elektryczny ze starej kosiarki?
    > Macie jakieś ciekawe pomysły?

    Ja tego typu rzeczy wykorzystuję w charakterze półkowników (nie ma orta)
    - tzn. odstawiam na półkę gdzie czekają jakiś czas aż je wyrzucę.
    To dobra i sprawdzona metoda :)

    Jak przez pół roku okresu półkownictwa nie staniesz nagle przed problem
    "potrzebuję silnika, akurat takiego jak w kosiarce" to z czystym
    sumieniem zutylizujesz.

  • 17. Data: 2011-06-27 21:28:39
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:
    (ciap)

    > Jak przez pół roku okresu półkownictwa nie staniesz nagle przed
    > problem "potrzebuję silnika, akurat takiego jak w kosiarce" to z
    > czystym sumieniem zutylizujesz.

    Zwykle w nastepnym dniu kolega/sąsiad pyta o rzecz zutylizowaną ;-)

    --
    Włodek

  • 18. Data: 2011-06-27 22:00:41
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 11-06-27 23:28, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Tomasz Pyra wrote:
    > (ciap)

    > Zwykle w nastepnym dniu kolega/sąsiad pyta o rzecz zutylizowaną ;-)

    Zgadza się. Ewentualnie tydzień później pojawia się problem "potrzebuję
    silnika, akurat takiego jak w kosiarce" :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 19. Data: 2011-06-28 08:58:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-27 18:29, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > ROTFL:-)

    Nieraz zdarzało się tak kilkanaście lat temu (sam zresztą widziałem), że
    ktoś prosił pracownika jakiegoś PSS Społem czy innego GS o zrobienie
    kopii dyskietek (ówczesnych 5 i 1/4 cala) i wysłanie tychże do innego
    oddziału. Przyjeżdża się do oddziału i tam grzecznie czeka kopia
    dyskietek zrobiona na ksero !!!

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 20. Data: 2011-06-29 19:05:39
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 27 Cze, 09:30, Krzysiek <a...@a...pl> wrote:
    > Do czego można by wykorzystać silnik elektryczny ze starej kosiarki?
    > Macie jakieś ciekawe pomysły?

    Wziąć na kowadło ostrze od kosiarki, zmienić nieco profil, zamontować
    na ośce, obudować siatką i masz wypasiony wentylator na upały :]

    L.