  • 1. Data: 2011-06-24 11:30:24
    Temat: LCD od Nokii 6100 + AVR
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Bawił się z Was ktos tymi wyświetlaczami?
    Próbuje go uruchomić i wyświetlacz nawet nie drgnie?
    Mam LCD z kontrolerem Epsona. Na początku próbowałem najprościej czyli
    w Bascom i to z różnymi biblotekami, nawet Philipsa bo myślałem że to
    jednak inny sterownik.
    Niestety ani na jednym ani na drugim nie daje znaku życia.
    Podłączony do uC (ATMega8) jest dobrze bo sprawdzałem kilkukrotnie i
    nic.

    Może wiecie gdzie szukac błędu?

    Z góry dzięki za sugestie.
    Sławek

  • 2. Data: 2011-08-11 13:48:31
    Temat: Re: LCD od Nokii 6100 + AVR
    Od: "PrzemekD" <biuro@_e-wolo_min.pl_>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]

    Nie wiem dokładnie dlaczego, ale gdzieś na tej stronie (poszukaj dobrze - jest na
    pewno) wyraźnie jest napisane że ten z epsonem na pokładzie nie będzie działał.
    http://www.myplace.nu/mp3/
    Gdzieś jest nawet zdjęcie jak ten właściwy powinien wyglądać.

    --
    Przemek
    http://www.e-wolomin.pl

  • 3. Data: 2011-08-11 16:47:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-24 13:30, slawek7 wrote:
    > Podłączony do uC (ATMega8) jest dobrze bo sprawdzałem kilkukrotnie i
    > nic.

    Pokaż schemat. Podpinałem kiedyś do M8 i działał bez problemu, natomiast
    problemem była kolejność styków na tasmie, jest odwrotna niż opisy w
    internecie.