eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkościRe: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
    icp.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Tue, 06 Dec 2011 07:56:14 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 22
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfsbg$2t4$1@inews.gazeta.pl>
    <1llxula3cl8g2$.dlg@lepper.institute.com> <jbg0gk$f49$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jbi5su$p1u$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jbj4q8$bup$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-133-230.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1323154819 26536 89.75.133.230 (6 Dec 2011 07:00:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 07:00:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418649
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-12-05, Lukasz <l...@b...net.pl> wrote:

    >>>>> przy 130 spala mi 6/100, przy 180 9/100
    >>>> Ta... licznik Ci aż tak zawyża czy te 180 to tylko chwilami jedziesz?
    >>>> Krzysiek Kiełczewski
    >>> jak nie ma ruchu to jestem w stanie wykręcić średnią bliską 160km/h
    >>> (średnią!!) tak więc 180 jest w miarę realne na dłuższym odcinku
    >>> (czasem ze śląska do Wrocławia udawało się dolecieć bez wciskania
    >>> hamulca) dlaczego piszesz że zawyża? przy tych prędkościach zawyża o
    >>> ok. 10km/h, więc więcej niż 200/h nie wyciąga bo więcej niż 210
    >>> licznikowe ciężko wykręcić
    >> Bo te prędkości nie pasują do tego spalania.
    >
    > hmm... to może masz benzyniaka, wcześniej miałem 2,5TDI i niewiele ponad 10
    > brał przy takiej jeździe

    Ja jeżdżę właśnie 2.5TDI i na trasie Wawa->Puck potrafi mi spalić
    średnio(!) te 9-9.5L/100km (przy średniej >90km/h) to przy 180 po prostu
    pali więcej. Powyżej tych 130-140 spalanie naprawdę ostro idzie do góry.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: