-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Mon, 5 Dec 2011 11:20:02 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <jbi5su$p1u$1@inews.gazeta.pl>
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <2...@l...institute.com>
<jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
<nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
<tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
<4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
<n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
<x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com> <jbfsbg$2t4$1@inews.gazeta.pl>
<1llxula3cl8g2$.dlg@lepper.institute.com> <jbg0gk$f49$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-114-147-230.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323080415 25662 77.114.147.230 (5 Dec 2011 10:20:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Dec 2011 10:20:15 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: sztefanek
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418470
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
wiadomości news:slrnjdp1c4.qn.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-h
o.pl...
> On 2011-12-04, Lukasz <l...@b...net.pl> wrote:
>> przy 130 spala mi 6/100, przy 180 9/100
> Ta... licznik Ci aż tak zawyża czy te 180 to tylko chwilami jedziesz?
> Krzysiek Kiełczewski
jak nie ma ruchu to jestem w stanie wykręcić średnią bliską 160km/h
(średnią!!) tak więc 180 jest w miarę realne na dłuższym odcinku (czasem ze
śląska do Wrocławia udawało się dolecieć bez wciskania hamulca)
dlaczego piszesz że zawyża? przy tych prędkościach zawyża o ok. 10km/h, więc
więcej niż 200/h nie wyciąga bo więcej niż 210 licznikowe ciężko wykręcić
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.11 11:31 Krzysiek Kielczewski
- 05.12.11 11:37 RoMan Mandziejewicz
- 05.12.11 11:54 Arek
- 05.12.11 11:58 Arek
- 05.12.11 12:00 Arek
- 05.12.11 12:02 Arek
- 05.12.11 12:13 AZ
- 05.12.11 13:31 Mirek Ptak
- 05.12.11 20:06 Lukasz
- 05.12.11 20:07 Lukasz
- 05.12.11 20:16 Tomasz Finke
- 05.12.11 20:27 Przemysław Czaja
- 06.12.11 07:56 Krzysiek Kielczewski
- 06.12.11 08:55 Mirek Ptak
- 06.12.11 09:58 Lukasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=