-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jb8b22$e68$1@inews.gazeta.pl>
<Pine.WNT.4.64.1112011946220.2904@quad> <jb8p6b$t2d$2@inews.gazeta.pl>
<jb8qa0$15p$1@inews.gazeta.pl> <jb9o2k$73i$1@inews.gazeta.pl>
<jb9s2t$fnk$1@inews.gazeta.pl> <jbcrqp$803$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <jbcrqp$803$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Sat, 3 Dec 2011 11:01:02 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 111203-0, 2011-12-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 18
Message-ID: <4ed9f35c$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.58.181
X-Trace: 1322906460 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5802 83.25.58.181:55674
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418125
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
news:jbcrqp$803$1@inews.gazeta.pl...
> On 2011-12-02 07:43, Liwiusz wrote:
>
>> Jeśli chcesz poprawną analogię, to proszę:
>>
>> - w Polsce należy posiadać w samochodzie 2 karty SIM, ponieważ wydaje
>> się, że wówczas jest mniej wypadków
>>
>> - NEWS: Wąchocku zniesiono obowiązek posiadania 2 kart SIM i liczba
>> wypadków nie zwiększyła się
>
> Ale w dłuższym czasie napewno się zmieni:P Pamiętaj - 4 lata. Liczba
> wypadków się zmienia w czasie i można udowodnić jej korelacji z prawie
> wszystkim;)
Ale nie bardzo można z dozwoloną szybkością, więc po co te ograniczenia?
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.11 11:02 Cavallino
- 03.12.11 11:28 Tomasz Finke
- 03.12.11 12:55 Shrek
- 03.12.11 14:10 J.F.
- 03.12.11 14:11 John Kołalsky
- 03.12.11 14:12 J.F.
- 03.12.11 15:01 RoMan Mandziejewicz
- 03.12.11 15:11 Waldek Godel
- 03.12.11 16:58 AZ
- 03.12.11 16:59 AZ
- 03.12.11 17:52 Waldek Godel
- 03.12.11 18:55 Tomasz Finke
- 03.12.11 20:23 AZ
- 03.12.11 20:25 Waldek Godel
- 03.12.11 20:32 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=