  • Data: 2011-12-02 14:40:01
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Dec 2011, WS wrote:

    > nie do konca tak to wyglada... sporo ludzi uwaza, ze jesli jedzie
    > szybciej niz dopuszczalana przepisami predkosc, to po pierwsze nikt
    > ich nie moze wyprzedzac ;) wiec np. nie patrza w lusterka zmieniajac
    > pas...

    Ale ja nie chciałem wnikać w intencje i zachowania kierujących,
    ograniczyłem się do niezaprzeczalnego faktu :)
    Dodajmy: faktu ZNANEGO wszystkim posłom, ministrom, sędziom,
    prokuratorom, policjantom, urzędnikom od planowania przestrzennego
    i transportu itd.
    I... nic. Dalej tworzy się fikcję literacką w mocnym przekonaniu
    że sam tekst na papierze (tudzież liczba na znaku) cokolwiek zmienia.

    pzdr, Gotfryd