  • 31. Data: 2022-11-11 13:52:01
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-11-2022 o 12:13, PlaMa pisze:

    > Nie, nie jest. Wychodziliśmy MEGA na plus.

    Wątpliwości to może mieć ktoś kto nie pamiętam jak wyglądała Polska
    przed wejściem do Unii.
    Dla przypomnienia - mniej więcej tak jak Serbia dzisiaj, albo i gorzej.
    Albo jak Ukraina przed wojną.

    Przepaść.

  • 32. Data: 2022-11-11 14:34:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-11-11 o 12:21, PlaMa pisze:

    > Jakiego prawa? Jakiego inwalidy? Nie mieszasz trochę tematów?
    >
    > Ja nie kumam tego "miejsca dla rodzin". Czemu nie dla seniorów? Czemu
    > nie dla ludzi planujących duże i ciężkie zakupy? Czemu nie dla otyłych,
    > którzy mają problem z wsiadaniem i wysiadaniem z samochodu?

    Nie musisz wszystkiego "kumać" od razu.
    Jak będziesz miał dzieci, najlepiej dwoje lub więcej, to ci się poglądy
    zmienią na wiele spraw. Na razie żyj i baw się dobrze, pamiętając ze dla
    kulturalnych ludzi "wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się
    wolność drugiej jednostki" :-)

  • 33. Data: 2022-11-11 14:58:32
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 11.11.2022 o 14:34, Poldek pisze:

> [...]
    > zmienią na wiele spraw. Na razie żyj i baw się dobrze, pamiętając ze dla
    > kulturalnych ludzi "wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się

    A jak będę turbogruby i będę miał problemy z wysiadaniem z samochodu to
    poglądy mi się zmienią? A jak będę już stary to też? Gdzie u
    kulturalnych rodziców poszanowanie wolności otyłych i seniorów?

  • 34. Data: 2022-11-11 15:09:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > zmienią na wiele spraw. Na razie żyj i baw się dobrze, pamiętając ze dla
    > kulturalnych ludzi "wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się

    To Ci napisał, że jak jesteś seniorem to tak samo masz szczególne
    potrzeby jak nawiedzeni rodzice, którzy przywożą dzieci na wycieczkę do
    hipermarketu. Jak opiekujesz się seniorem też szczególne. I jak masz
    duże i ciężkie zakupy. Z problemami z kręgosłupem. Otyli, leniwi :-) Itd.

  • 35. Data: 2022-11-11 15:30:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jakiego prawa? Jakiego inwalidy? Nie mieszasz trochę tematów?

    Czego nie rozumiesz?
    Że parkowanie przez osoby/pojazdy nieuprawnione na miejscu przeznaczonym
    dla inwalidy jest niewłaściwe?

    > Ja nie kumam tego "miejsca dla rodzin". Czemu nie dla seniorów? Czemu
    > nie dla ludzi planujących duże i ciężkie zakupy? Czemu nie dla otyłych,
    > którzy mają problem z wsiadaniem i wysiadaniem z samochodu?

    To podziałaj w lokalnej społeczności i ustalcie tam pod marketem
    miejsce dla kogo chcecie. Może dla tych w czapce czy dla nauczycieli?

  • 36. Data: 2022-11-11 16:02:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jesteś inny od kogo?

  • 37. Data: 2022-11-11 16:16:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-11 o 16:02, _Master_ pisze:
    > Jesteś inny od kogo?

    Sam pisałeś jaki jest podział, że jedni widzą coś tam a inni więcej.
    Ja jestem ten inny, który widzi więcej.
    A Ty jesteś tym matołem, który nie zostawia wrotki.

  • 38. Data: 2022-11-11 16:22:57
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 11.11.2022 o 15:30, cef pisze:

    > Czego nie rozumiesz?
    > Że parkowanie przez osoby/pojazdy nieuprawnione na miejscu przeznaczonym
    > dla inwalidy jest niewłaściwe?

    Nie rozumiem co to ma wspólnego z parkowaniem na "miejscówkach dla
    rodzin z dziećmi".

    > To podziałaj w lokalnej społeczności i ustalcie tam pod marketem
    > miejsce dla kogo chcecie. Może dla tych w czapce czy dla nauczycieli?

    Co ja będę marketom dyktował jak mają parkingi oznaczać? Sam nie lubię
    parkować jak najbliżej drzwi, jak mają w zwyczaju chyba wszyscy.
    Zwyczajnie nie rozumiem sensu tych miejsc.

  • 39. Data: 2022-11-11 16:30:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-11 o 16:22, PlaMa pisze:

    > Nie rozumiem co to ma wspólnego z parkowaniem na "miejscówkach dla
    > rodzin z dziećmi".

    Przez nieuprawnionych.

    > Co ja będę marketom dyktował jak mają parkingi oznaczać? Sam nie lubię
    > parkować jak najbliżej drzwi, jak mają w zwyczaju chyba wszyscy.
    > Zwyczajnie nie rozumiem sensu tych miejsc.

    Więc jak nie rozumiesz i chciałbys to zmienić, bo Ci to jakoś
    przeszkadza w życiu,
    to się zaangażuj i zorganizuj np miejsce dla siebie. Z konkretnym
    numerem rejestracyjnym
    i jak Ci ktoś tam wjedzie, to wtedy zrozumiesz czym jest poszanowanie prawa.

  • 40. Data: 2022-11-11 17:56:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.11.2022 o 12:17, PlaMa pisze:

    > iksde...

    Czyli, że faktyczne ta Wyborcza to ciągle łże?
    https://wyborcza.pl/7,75398,8424622,z-kazdego-przeka
    zanego-nam-euro-niemcy-odzyskuja-85-eurocentow.html

    > Zaraz wyskoczysz, że Niemcy zabiły wybitny polski przemysł :D

    Nie tylko Niemcy, jesteśmy/byliśmy głownie tanią siłą roboczą w
    montowaniach i różnego rodzaju magazynach dla Aliexpresu, Zalando czy
    innego Amazona.