  • 41. Data: 2022-11-11 19:48:19
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: K <...@l...com>

    On 11/11/2022 15:30, cef wrote:

    > Przez nieuprawnionych.

    > Więc jak nie rozumiesz i chciałbys to zmienić, bo Ci to jakoś
    > przeszkadza w życiu,
    > to się zaangażuj i zorganizuj np miejsce dla siebie. Z konkretnym
    > numerem rejestracyjnym
    > i jak Ci ktoś tam wjedzie, to wtedy zrozumiesz czym jest poszanowanie
    > prawa.

    a ktory przepis definiuje miejsce dla "rodziny z dziecmi" i zakazu
    parkowania na takim w przypadku gdzy sie nie ma
    rodziny/dzieci/fotelika/naklejki?

  • 42. Data: 2022-11-11 21:53:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.11.2022 o 19:48, K pisze:

    > a ktory przepis definiuje miejsce dla "rodziny z dziecmi" i zakazu
    > parkowania na takim w przypadku gdzy sie nie ma
    > rodziny/dzieci/fotelika/naklejki?

    Takie miejsca są w zasadzie tylko na terenach prywatnych; parkingi lub
    galerie handlowe. Jak sobie właściciel terenu stworzy jakiś regulamin
    takiego parkingu, to już jest przepis. Właściciel terenu decyduje kto,
    gdzie i jak może parkować.

  • 43. Data: 2022-11-11 22:18:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2022 o 14:34, Poldek pisze:

    > Nie musisz wszystkiego "kumać" od razu.
    > Jak będziesz miał dzieci, najlepiej dwoje lub więcej, to ci się poglądy
    > zmienią na wiele spraw.

    Sczerze to mam jedno, ale ani razu nie parkowałem na miejscu
    "rodzinnym". I jakoś potrzeby nie czułem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2022-11-11 22:40:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-11 o 19:48, K pisze:

    > a ktory przepis definiuje miejsce dla "rodziny z dziecmi" i zakazu
    > parkowania na takim w przypadku gdzy sie nie ma
    > rodziny/dzieci/fotelika/naklejki?

    Poczytaj regulamin tego parkingu.

  • 45. Data: 2022-11-12 06:38:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 11.11.2022 17:56, nadir wrote:

    > Czyli, że faktyczne ta Wyborcza to ciągle łże?
    > https://wyborcza.pl/7,75398,8424622,z-kazdego-przeka
    zanego-nam-euro-niemcy-odzyskuja-85-eurocentow.html
    No tak, to straszne, że per saldo nasz piękny i dumny kraj dostawał
    tylko 15 centów darmowej kasy zamiast 1 ojro. Bo Niemiec batem i
    karabinem zmuszał biednych polskich urzędników zarządzających kasą z
    funduszy do kupowania towarów i usług w Niemczech, które to towary i
    usługi na dodatek zaraz po zakupieniu gdzieś się rozpłynęły, w wyniku
    czego nasz piękny i dumny kraj z nich nie skorzystał. :-D

    > Nie tylko Niemcy, jesteśmy/byliśmy głownie tanią siłą roboczą w
    > montowaniach i różnego rodzaju magazynach dla Aliexpresu, Zalando czy
    > innego Amazona.
    Znaczy się amerykańce, ciapaci i inna swołocz wyłapują przedstawicieli
    naszego dumnego narodu na ulicach i siłą zmuszają ich do nieludzkiej,
    niewolniczej pracy w tych montowniach i magazynach, tak jak to za Niemca
    było? :-D A tak w ogóle to jakaś wojna u nas niedawno była, którą Polska
    sromotnie przegrała, tak że ta swołocz mogła tak sobie, bez pozwolenia,
    na naszej pięknej polskiej ziemi te magazyny i montownie wybudować? :-D

  • 46. Data: 2022-11-12 06:52:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 11.11.2022 21:53, nadir wrote:
    [...]
    > galerie handlowe. Jak sobie właściciel terenu stworzy jakiś regulamin
    > takiego parkingu, to już jest przepis. Właściciel terenu decyduje kto,
    > gdzie i jak może parkować.
    A co gdy ktoś złamie ten ,,przepis"? Właściciel terenu go obfotografuje i
    zdjęcie umieści na tabliczce ,,tych osób nie obsługujemy" ustawionej
    przed wjazdem na teren? :-D

  • 47. Data: 2022-11-12 08:49:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-12 o 06:52, JDX pisze:
> [...]
    > A co gdy ktoś złamie ten ,,przepis"? Właściciel terenu go obfotografuje i
    > zdjęcie umieści na tabliczce ,,tych osób nie obsługujemy" ustawionej

    Wystarczy, że może mu utrudnić życie
    (opóźnić wyjazd) - pomijam już jakie regulaminowo przewidziano
    restrykcje. Sprawdź taki regulamin - najczęściej niewiele mogą,
    ale zmarnujesz czas.

  • 48. Data: 2022-11-12 11:03:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.11.2022 o 06:38, JDX pisze:

    > No tak, to straszne, że per saldo nasz piękny i dumny kraj dostawał
    > tylko 15 centów darmowej kasy zamiast 1 ojro.

    Na tym świecie nic nie ma za darmo, 15 centów możesz potraktować jako
    kredyt, który i tak trzeba spłacić. A jak? A no pod byle pretekstem
    zabiera się nam kasę z różnych funduszy, a my już od dawna dopłacamy do
    tego burdelu.

> [...]
    > usługi na dodatek zaraz po zakupieniu gdzieś się rozpłynęły, w wyniku
    > czego nasz piękny i dumny kraj z nich nie skorzystał. :-D

    Słyszałeś o jakichś biednych urzędnikach? A jak zmuszał to sobie sam
    wydumaj.
    Niemcy też bardzo płaczą, że nasz piękny i dumny kraj nie może
    skorzystać z unijnej kasy.
    https://www.farmer.pl/finanse/dotacje-i-doplaty/dlac
    zego-niemcy-zabiegaja-o-unijne-fundusze-dla-polski,1
    12503.html
    Batem i karabinem ktoś ich zmusza do inwestowania w Polsce?

> [...]
    > sromotnie przegrała, tak że ta swołocz mogła tak sobie, bez pozwolenia,
    > na naszej pięknej polskiej ziemi te magazyny i montownie wybudować? :-D

    No widzisz jak ty nic nie rozumiesz, wojna to jest ostatni etap
    zniewolenia.

  • 49. Data: 2022-11-12 11:07:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.11.2022 o 06:52, JDX pisze:

    > A co gdy ktoś złamie ten ,,przepis"? Właściciel terenu go obfotografuje i
    > zdjęcie umieści na tabliczce ,,tych osób nie obsługujemy" ustawionej
    > przed wjazdem na teren? :-D

    Może ścigać z powództwa cywilnego, może założyć blokadę na koło, może
    odholować. Pełen wachlarz możliwości.

  • 50. Data: 2022-11-12 12:39:21
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.11.2022 o 14:32, Cavallino pisze:

    > A masz wątpliwości?
    > Albo Unia, albo Tusk, nie ma innej opcji....
    >
    > I jeszcze sama kazała wziąć kasę na tą ładowarkę (na określonych
    > warunkach), pod groźbą strzału w tył głowy.....

    Jest jeszcze jedna opcja - Putin. Niebo na ziemi dla wszystkich gdyby
    nie te trzy wyklinane przez PiSuarów  czynniki.