  • 1. Data: 2010-11-14 12:06:59
    Temat: [Do Warszawiaków] - pytanie o przejazd przez centrum
    Od: "pp" <n...@w...pl>

    Za jakis tydzien bede musial codziennie przemierzac trase z Ursynowa na
    Zeran, o taka trasa: http://tiny.pl/hwfsl Na Zeraniu musze byc tak na 8.15,
    wyjazd z powrotem o 16.30. Poniewaz kompletnie nie znam realiow jazdy po
    stolicy, powiedzcie prosze, jak dlugo moze zajac przemierzenie tej trasy i
    czy trasa proponowana przez Google jest w miarę optymalna, czy też
    zastosowac jakies jej modyfikacje?

    Z gory dzieki za wszelkie wskazowki,
    PP

  • 2. Data: 2010-11-14 13:08:46
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2010-11-14 12:06, pp wrote:
> [...]
    > stolicy, powiedzcie prosze, jak dlugo moze zajac przemierzenie tej trasy i
    > czy trasa proponowana przez Google jest w miarę optymalna, czy też

    Musisz koniecznie dojeżdżać samochodem? Jeśli nie, rozważyłbym dojazd do
    jakiejś stacji metra, a dalej metrem do Dworca Gdańskiego i następnie
    tramwajem.

    Piotr

  • 3. Data: 2010-11-14 14:29:49
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "pp" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Za jakis tydzien bede musial

    Ja bym jechał przez Most Siekierkowski i wybrzeżem po prawej stronie Wisły.
    Wyjazd pierwszego dnia o godz. 6.45
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-11-14 14:53:58
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

> [...]
    > tej trasy i czy trasa proponowana przez Google jest w miarę optymalna, czy

    jeśli dzień powszedni to weź waleriankę i :
    każdą trasą rano dołóż co najmniej godzinkę (albo więcej) na korki - im
    prostsza trasa tym lepiej,
    wyjazd z powrotem o 16.30 też weź waleriankę na cierpliwość.

    a jeśli za tydzień to wypada niedziela = spokojnie i bez korków

  • 5. Data: 2010-11-14 16:16:20
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-11-14 14:53, zaemka pisze:
    > jeśli dzień powszedni to weź waleriankę i :
    > każdą trasą rano dołóż co najmniej godzinkę (albo więcej) na korki

    Napisał "codziennie" więc pewnie kilka razy w dzień powszedni. Szkolenie
    czy coś. Na przykład likwidator FSO ;-)
    Ja bym na serio radził odpuścił znajomych na Ursynowie, i poszukał
    dowolnego hostelu w okolicy dojazdu tramwajem, na przykład Locaris na
    Witkiewicza, odległość spacerowa. Bo jeżeli naprawdę
    > Poniewaz kompletnie nie znam realiow jazdy po stolicy
    to poznawanie ich na własnych błędach nie ma sensu :-p

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2010-11-14 17:47:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojtek

    > Ja bym jecha? przez Most Siekierkowski i wybrze?em po prawej stronie
    > Wis?y. Wyjazd pierwszego dnia o godz. 6.45

    Ja też. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-11-14 18:58:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > tej trasy i czy trasa proponowana przez Google jest w miarę optymalna, czy

    Ja bym się obawiał korków na Czerniakowskiej i jeździłbym przez most
    Siekierkowski jak polecali przedmówcy: http://tiny.pl/hwfsl

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2010-11-15 11:41:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> writes:

    > Ja bym się obawiał korków na Czerniakowskiej i jeździłbym przez most
    > Siekierkowski jak polecali przedmówcy: http://tiny.pl/hwfsl

    (W linku nie ma trasy przez Siekierkowski)

    Czerniakowska wcale sie tak bardzo nie korkuje. Wal Miedzeszynski
    potrafi bardziej. Gorzej jest na Sikorskiego, zwlaszcza po poludniu.

    Generalnie tak - wyjedzie o 6:30, bedzie na 7:15-7:30. Wyjedzie o
    7:30, bedzie po dziewiatej...

    Moze: podjechac samochodem do P&R Wilanowska (albo autobusem), metrem
    do dw. Gdanskiego, dalej tramwajem. Komunikacja miejska dojedziesz w
    ok. godzine z dojsciem od przystanku.

    MJ