-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do Pszemola - jeżdżę po Tadżykistanie #2
Date: Sun, 14 Jan 2018 09:58:58 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <p3f64h$jj5$1@node2.news.atman.pl>
References: <p3e4v8$n53$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1515920337 20069 83.142.196.21 (14 Jan 2018 08:58:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Jan 2018 08:58:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p3e4v8$n53$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622541
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.01.2018 o 00:32, Marek S pisze:
> Konsekwencja #3
> Wracając do domu przyglądałem się jednemu z wjazdo-zjazdów na obwodnicy
> 3miejskiej. Jest on naprawdę dłuuuuugi. Jeśli założyć, że skrzyżowanie
> jest tak samo długie,
To warszawska S8 od powązkowskiej do marek byłaby jednym wielkim
skrzyżowaniem;)
> 2. Temat wyprzedzania 3cim pasem do jego końca (np. na obwodnicy
> 3miejskiej)
>
> Chodzi o to czy zjeżdżać z tego pasa w środku / na końcu i inne warianty.
>
> A więc próba zjechania z pasa gdzieś w jego połowie jest zwykle
> przyczyną korków. Nie powinno się tego czynić, ale... jazda do końca i
> zjazd na pas prawy wymusza zmianę pasa. Obowiązują przepisy dla zmiany
> pasa _póki co_. Dojedziesz do końca, burak #1, #2, #N uzna Cię za
> cwaniaka - stoisz i czekasz.
Kurcze na palcach jednej ręki mógłbym policzyć sytuacje, gdzie ktoś mnie
nie chciał wpuścić. Gdzie wy jeżdzicie? A w Tadżykistanie;)
> 4. Wyprzedzanie na drodze 2 jezdniowej, 2 pasmowej z rozdzielonymi
> kierunkami ruchu przez barierki, poza obszarem zabudowanym.
>
> Zanim coś napiszę: popatrzcie w Google Maps na początek obwodnicy od
> strony Gdyni. Ten przypadek przytaczam. Wolną czy nie wolno wyprzedzać
> prawym?
Jak są wyznaczone pasy to wolno praktycznie zawsze (o ile są dwa
oczywiście, bo inaczej to by było poboczem;). Wyjątkiem jest droga po
dwa pasy w każdą stronę bez rozdzielenia jezdni w niezabudowanym. Gdzieś
podobno takie istnieją. Nawet ktoś kiedyś linka w mapsach zapodał, ale
ja osobiście nigdy taką nie jechałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.18 09:59 p...@g...com
- 14.01.18 10:44 Cavallino
- 14.01.18 13:15 Adam
- 14.01.18 13:53 Marek S
- 14.01.18 13:55 Marek S
- 14.01.18 14:07 LEPEK
- 14.01.18 14:21 Marek S
- 14.01.18 15:41 Cavallino
- 14.01.18 15:43 Shrek
- 14.01.18 19:12 Marek S
- 15.01.18 20:44 Marek S
- 15.01.18 21:21 J.F.
- 15.01.18 21:50 RadoslawF
- 15.01.18 22:36 Marek S
- 15.01.18 22:46 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=