-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Dykus <d...@s...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do Pszemola - jeżdżę po Tadżykistanie
Date: Sat, 6 Jan 2018 14:56:43 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <p2qkji$lip$1@node2.news.atman.pl>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2p1k1$7f8$1@node2.news.atman.pl>
<p2pub6$2sa$1@node1.news.atman.pl> <p2qg4i$jq9$1@node1.news.atman.pl>
<p2qgm2$k7v$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-207-56-74.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1515247026 22105 87.207.56.74 (6 Jan 2018 13:57:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jan 2018 13:57:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.5.0
In-Reply-To: <p2qgm2$k7v$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621695
[ ukryj nagłówki ]Witam!
W dniu 2018-01-06 o 13:50, Cavallino pisze:
> Czyli: Ten na pasie włączania, już po fizycznym połączeniu się dróg,
> czyli za skrzyżowaniem, NIE MUSI ustępować wjeżdżającym na jego pas z
> drogi głównej i ma pierwszeństwo przy zmianie pasa na środkowy, przed
> wjeżdżającym na środkowy z pasa lewego drogi głównej (przy dwóch pasach
> drogi głównej i jednym pasie włączania).
>
> Koniec, kropka, brak pola do dyskusji.
To co napisałeś pokrywa się z odpowiedzią jaką otrzymałem od Wydziału
Ruchu. Może i rzeczywiście jest jak piszesz.
W takim razie powinna pojawić się definicja pasów włączania i
wyłączania, aby pojazdy jadące drogą główną nie musiały w takich
sytuacjach zjeżdżać na prawy pas (tu włączania) wedle ruchu prawostronnego.
--
Pozdrawiam,
Dykus.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 15:08 Dykus
- 06.01.18 15:30 Cavallino
- 06.01.18 15:48 Marek S
- 06.01.18 15:50 Pszemol
- 06.01.18 15:50 Pszemol
- 06.01.18 15:50 Pszemol
- 06.01.18 16:00 Shrek
- 06.01.18 16:06 Marek S
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=