  • 61. Data: 2012-03-25 12:48:38
    Temat: Re: Do Janeo - Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 25 Mar, 11:56, "Antoni" <1...@1...com.pl> wrote:
    > Może i nie umiem szukać, ale wszyscy inni, włączając
    > w to Chrisa, Twoim zdaniem też nie potrafią?
    Pewnie mają po uszy tego wątku, w szczególności że ty jakiś
    niegramotny... Chris nie mówił o nieistnieniu takich list, a o
    istnieniu całkowicie wiarygodnych i tu miał rację. To jest dowód na
    nie rozumienie tekstów przez ciebie.

    Jest typowe, że w internecie jest wiele opinii podobnych lub
    zbliżonych, ale i często sprzecznych, więc w celu znalezienia
    odpowiedzi właściwych trzeba nie tylko szukać, ale porównywać i
    wyciągać wnioski. Szuka się umysłem. To dlatego proponowałem ci
    zwrócenie się o pomoc do Pana od informatyki.
    EOT

  • 62. Data: 2012-03-25 13:04:22
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    Janeo pisze:
> [...]
    > wyciągać wnioski. Szuka się umysłem. To dlatego proponowałem ci
    > zwrócenie się o pomoc do Pana od informatyki.

    To pokaż taką białą listę i dobry zasilacz z tej listy do 200zł,
    bo to przecież Twoje słowa.
    Pokaż te listy białe i czarne znalezione umysłem.
    Wychodzi na to, że bajki opowiadasz lub powtarzasz zasłyszane dawno temu
    legendy.Po prostu pier........ głupoty i tyle.
    IBOX ostatnio wypuścił parę b.dobrych zasilaczy i tanich.
    Drogie OCZ i ChifteC przeważnie wysiadają po 3-4 latach, nie warto
    przepłacać.Obecnie wymieniałem takiego OCZ 600 SXS, który nawet nie
    beknął z i5 2500k, na Ibox 600 Black, który sprawuje się doskonale.

  • 63. Data: 2012-03-25 13:30:14
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 25 Mar, 13:04, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    >To pokaż taką białą listę i dobry zasilacz z tej listy do 200zł,
    >bo to przecież Twoje słowa.
    Google, mądralo. Google.
    Drugi do nauki.

  • 64. Data: 2012-03-25 14:20:39
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-03-25 13:30, Janeo pisze:
    > Google, mądralo. Google.
    > Drugi do nauki.
    Typowy idiota.
    Pokaż twoją białą listę, inaczej jesteś typowym grupowym trolem.
    Google to sobie w d.. wsadz baranie.

  • 65. Data: 2012-03-25 14:31:49
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > Google, mądralo. Google.
    > Drugi do nauki.

    Odpowiem za trola Janeo.
    Istnieje taka super tajna lista niezniszczalnych zasilaczy, o której
    wspomniał przypadkiem Janeo, ale jest tak tajna, że zagrożili mu
    strażnicy listy, że zginie jeżeli wyjawi jej miejsce i co na niej jest.
    Tylko Janeo widział białą i czarną listę, ale to super sekret.
    Takie bajanie trola.
    Takiemu ciężko się wycofać i tylko tu jeszcze może się popisywać, bo na
    forum admin by go dawno wypier....

  • 66. Data: 2012-03-25 15:18:51
    Temat: Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 21.03.2012 16:45, Antoni pisze:
    > Jakie mogą być skutki zbyt słabego zasilacza?

    - niemożność uruchomienia komputera

    - zawieszanie się pojedynczych programów lub całego
    systemu

    - niespodziewane resetowanie się komputera

    - problemy z działaniem urządzeń USB

    - zagrożenie pożarowe

    > Zasilacz był badany i wszystkie napięcia są OK.

    Napięcia są ważne, ale ważne jest też to, w jaki sposób
    zasilacz radzi sobie ze zmiennym obciążeniem. Szczególnie
    stare elektrolity potrafią powodować spadki napięć przy
    nagłym wzroście pobieranej energii. O ile zatem zasilacze
    się nie zużywają w sensie zmniejszenia dostarczanej mocy,
    to zdecydowanie z wiekiem gorzej sobie radzą z pokryciem
    zmienności zapotrzebowania.

    > Różne testy zamieszczone na różnych stronach
    > wskazują, że zasilacz może być zbyt słaby

    Te testy są zazwyczaj z sufitu wzięte i o ile nie należy
    ich całkiem odrzucać, to nie należy się nimi sugerować.

    Bardziej się liczy jakość zasilacza, niż jego moc nominalna
    (oczywiście pomijając dobór ewidentnie zbyt słabego zasila-
    cza do danej konfiguracji).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 67. Data: 2012-03-25 17:53:30
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-03-25 15:18, Radosław Sokół wrote:

> [...]
    >
    > - zawieszanie się pojedynczych programów lub całego
    > systemu
    >
    > - niespodziewane resetowanie się komputera

    Dodałbym jeszcze artefakty widoczne szczególnie przy generowaniu grafiki
    3d (często w połączeniu z resetowaniem/wyłączaniem się komputera).
    Częste zjawisko tam gdzie nie dopasuje się mocy zasilacza do poboru
    prądu przez karte graficzną.

  • 68. Data: 2012-03-25 21:29:05
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-03-2012 o 14:31 Dawid napisał na pl.comp.pecet:

    > Tylko Janeo widział białą i czarną listę, ale to super sekret.

    Obawiam się, że Janeo ma jednak trochę racji...

    http://lmgtfy.com/?q=czarna+lista+zasilaczy
    Jeżeli mało to mogę Wam przekopiować listy z linków :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 69. Data: 2012-03-25 21:45:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-03-25 21:29, WiesłaW pisze:

    > Obawiam się, że Janeo ma jednak trochę racji...
    >
    > http://lmgtfy.com/?q=czarna+lista+zasilaczy
    > Jeżeli mało to mogę Wam przekopiować listy z linków :)

    Przepraszam, a czytałeś to co podajesz
    Druga sprawa, to zestawienia stworzone na jakiej podstawie i przez kogo,
    przez Janeo? Dziękuję.
    Cytat- wybuchnął mi zasilacz taki a taki, proszę go dodać do listy.
    Dlaczego większość dotyczy 2009r i dalej, gdzie nowe legendarne listy?

  • 70. Data: 2012-03-25 21:48:36
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 23-03-2012 o 12:03 Chris napisał na pl.comp.pecet:

    > Ja mam jeszcze 10 IBox-ów 350-400W mających ok 4 lat i działają bez
    > problemu czego nie mogę powiedzieć o Cheftecku czy Tracencie które
    > wybuchły ....

    Ja mam jeszcze pięć Codegenów, które mają więcej niż cztery lata, ale
    jednak nikomu kogo lubię nie poleciłbym takiego zasilacza.
    Druga sprawa to taki szczegół. Nie istnieją producenci zasilaczy o
    nazwach Chefteck i Tracent. Może Tobie coś innego wybuchło?

    > Druga sprawa to zasilacze nie niszczą płyt tylko zbyt wysoki prąd
    > puszczony z sieci :)

    Mam nadzieję, że to żart.

    > W necie pojawiają się tylko złe opinie ... taka jest zasada działania
    > inetrnetu :)

    Dla mnie opinie użytkowników są o wiele bardziej wiarygodne od opinii
    sprzedawców sprzętu. Nie bierz tego do siebie, ale interes sprzedawców
    różni się w znacznym stopniu od interesu klienta.

    > W firmie sprzedajemy zasilacze różnych marek i mnie więcej wiem co pada
    > często a co żadko i jaki jest procent uszkodzeń.
    > Powiem tak, największy szajs opróc totalnych no-name to zasilacze
    > Modecoma .. padają jak muchy.

    Nie, żebym się czepiał, ale możesz sprawdzać pisownię, bo trochę razi?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail