-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
Date: Mon, 18 Mar 2024 22:21:29 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <utab8n$474$2$Shrek@news.chmurka.net>
References: <usus1o$39d$8$chmurka8@news.chmurka.net>
<ut1qiq$bon$2$Shrek@news.chmurka.net>
<q900tj0f4to2$.3xufgmhq9x4n$.dlg@40tude.net>
<ut1vva$bon$4$Shrek@news.chmurka.net>
<ut211e$bon$5$Shrek@news.chmurka.net>
<ut23aq$jrq$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut23qo$bon$8$Shrek@news.chmurka.net>
<ut26dh$jt2$7$Robert_W@news.chmurka.net>
<ut2a73$p6s$2$nadir@news.chmurka.net>
<ut2cmj$sk4$2$Shrek@news.chmurka.net>
<ut2k13$4a6$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut3cu5$sk4$4$Shrek@news.chmurka.net>
<ut3kt9$28b$2$nadir@news.chmurka.net>
<ut3lcb$3nj$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut3ok6$28b$5$nadir@news.chmurka.net>
<ut3t1q$3nj$3$Shrek@news.chmurka.net>
<ut44kg$f0r$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut460k$c7e$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut4bfg$j3k$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut4pv9$1tk$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut59pg$ejq$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut64b3$79g$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut6gjk$dtb$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut6iun$g4e$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut9rop$ed5$2$nadir@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 18 Mar 2024 21:21:27 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
posting-host="83.142.196.21"; logging-data="4324";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:aWF+PIOqOx6L8VGke1ij2KvDbZw=
sha256:bTDmzrKQi6VvSYDn76hc58RBS3w88eK3F9qkZxJvtog=
sha1:OkH55qcSQ1IiUoVNJnOBOr55IN0=
sha256:VRykYFdezfRbm+i4BuFwPd8dnXdV+KnWOCzc1Ui0qg8=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <ut9rop$ed5$2$nadir@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720235
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18.03.2024 o 17:56, nadir pisze:
>> No skoro ma być ograniczony liniami warunkowego zatrzymania, to
>> właśnie od pierwszej się zaczyna a nie kończy.
Pytaj właściewego ministra nie mnie. Jak miałbym powiedzieć to z
definicji skrzyżowania wynika że kończy się razem z rozwidleniem.
> No to ponawiam pytanie, skoro zaczyna się na linii warunkowego
> zatrzymania, to gdzie się kończy? Bo na pewno nie na następnym
> zjeździe/rozjeździe, gdyż po drodze jest pas przeplatania a ten nie
> należy już do skrzyżowania.
>
>> Eee. nie ma takiej zasady.
>
> Jest, we wspomnianym obwieszczeniu.
Zacytujesz? Bo w artykule eksperci nie są zgodni.
>> Zarówno przed jak i na. Zobacz dowolne "rondo" w warszawie ile tego
>> naćkane.
>
> Ronda, to jakby inna sprawa. Każdy zjazd/wjazd to de facto oddzielne
> skrzyżowanie wg. definicji obszaru skrzyżowania.
Rondo to wcale nie inna sprawa, bo wedle prawa jest jednym skrzyżowaniem.
>> A stronę dasz? Już wcześniej znalazłem linka, ale wymiękłem.
>
> Stronę do czego? Podałem to co publikuje Sejm, aktualniejszej wersji
> chyba nie ma?
To podaj numer rysunku, stronę cokolwiek - to ma kilkaset stron chyba.
>> Ale linia rozpoczynająca skrzyżowanie to ta na której masz się
>> zatrzymać. Z przeciwnej strony to ta na której mają się zatrzymać...
>> jadący z przeciwnej strony. Więc jak jest jednokierunkowa, to z dupy
>> ta definicja obszaru skrzyżowania bo się nie kończy. Tak jak pisałem
>> -nie twoja wina że prawo do dupy, ale skrzyżowanie to miejsce
>> przecinania się kierunków ruchu, więc niejako z definicji jest _za_
>> linią zatrzymania a nie przed.
>
> Tylko, że na wjazdach/zjazdach z pasami włączania i wyłączania nie ma
> przecinania się kierunków ruchu. Tu jest cały szkopuł.
No właśnie - więc i linii zatrzymania - zwłaszcza tej drugiej,
kończącej, bo pierwszą w sumie da się domniemywać a i jak widzisz da się
nawet narysować. Z ta druga gorzej - jak masz wyobrazić sobie linie
zatrzymania jak nie ma takiego miejsca gdzie miałbyś się w takiej
sytuacja zatrzymywać?
>> Też tak uważam, a inny będzie uważał że masz A-7 i chuj. I nawet ta
>> linia zatrzymania sugeruje że będzie miał rację, choć to absurdalne.
>
> Nie ważne co będzie uważał, raz że to nie jego dotyczy ten znak,
Znak dotyczy tego że poruszasz się drogą podporządowaną - tyle i aż tyle.
> dwa, to
> często nie jest w stanie dostrzec A-7 w przypadku pasów włączania.
Zasadniczo powinieneś być w stanie zawsze - to już problem projektanta
jak to ogarnie. Są sposoby - od powtórzeń znaków po lewej stronie w
przypadku wielu pasów do bramownic i znaków na nich, żeby ci z główniej
nie myśleli że prawy znak podporządkowanej to ich lewy (co zresztą
często może mieć miejsce, ale jakoś ludzie ogarniają).
>> Jak już pisałem - raczej nie - jeśli to jest skrzyżowanie, to właśnie
>> jest ono tam gdzie zachodzi przecinanie się kierunków.
>
> Jak wyżej. Gdzie na pasach włączania, wyłączania i przeplatania
> przecinają się kierunki?
No właśnie na pasach przeplatania.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.24 22:23 Shrek
- 18.03.24 22:24 Shrek
- 18.03.24 23:33 nadir
- 19.03.24 06:25 Shrek
- 19.03.24 09:18 J.F
- 19.03.24 09:38 Janusz
- 19.03.24 17:55 Shrek
- 19.03.24 18:37 J.F
- 19.03.24 18:39 Shrek
- 19.03.24 19:44 J.F
- 19.03.24 19:52 Shrek
- 19.03.24 20:06 Janusz
- 19.03.24 20:10 Janusz
- 19.03.24 20:15 Shrek
- 19.03.24 20:16 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=