eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo DZBANÓW jadących z pierwszeństwemRe: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
    Date: Mon, 18 Mar 2024 22:21:29 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <utab8n$474$2$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <usus1o$39d$8$chmurka8@news.chmurka.net>
    <ut1qiq$bon$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <q900tj0f4to2$.3xufgmhq9x4n$.dlg@40tude.net>
    <ut1vva$bon$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut211e$bon$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut23aq$jrq$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut23qo$bon$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut26dh$jt2$7$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ut2a73$p6s$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut2cmj$sk4$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut2k13$4a6$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3cu5$sk4$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3kt9$28b$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3lcb$3nj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3ok6$28b$5$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3t1q$3nj$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut44kg$f0r$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut460k$c7e$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut4bfg$j3k$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut4pv9$1tk$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut59pg$ejq$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut64b3$79g$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut6gjk$dtb$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut6iun$g4e$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut9rop$ed5$2$nadir@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 18 Mar 2024 21:21:27 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="4324";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:aWF+PIOqOx6L8VGke1ij2KvDbZw=
    sha256:bTDmzrKQi6VvSYDn76hc58RBS3w88eK3F9qkZxJvtog=
    sha1:OkH55qcSQ1IiUoVNJnOBOr55IN0=
    sha256:VRykYFdezfRbm+i4BuFwPd8dnXdV+KnWOCzc1Ui0qg8=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <ut9rop$ed5$2$nadir@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720235
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 18.03.2024 o 17:56, nadir pisze:

    >> No skoro ma być ograniczony liniami warunkowego zatrzymania, to
    >> właśnie od pierwszej się zaczyna a nie kończy.

    Pytaj właściewego ministra nie mnie. Jak miałbym powiedzieć to z
    definicji skrzyżowania wynika że kończy się razem z rozwidleniem.

    > No to ponawiam pytanie, skoro zaczyna się na linii warunkowego
    > zatrzymania, to gdzie się kończy? Bo na pewno nie na następnym
    > zjeździe/rozjeździe, gdyż po drodze jest pas przeplatania a ten nie
    > należy już do skrzyżowania.
    >
    >> Eee. nie ma takiej zasady.
    >
    > Jest, we wspomnianym obwieszczeniu.

    Zacytujesz? Bo w artykule eksperci nie są zgodni.

    >> Zarówno przed jak i na. Zobacz dowolne "rondo" w warszawie ile tego
    >> naćkane.
    >
    > Ronda, to jakby inna sprawa. Każdy zjazd/wjazd to de facto oddzielne
    > skrzyżowanie wg. definicji obszaru skrzyżowania.

    Rondo to wcale nie inna sprawa, bo wedle prawa jest jednym skrzyżowaniem.

    >> A stronę dasz? Już wcześniej znalazłem linka, ale wymiękłem.
    >
    > Stronę do czego? Podałem to co publikuje Sejm, aktualniejszej wersji
    > chyba nie ma?

    To podaj numer rysunku, stronę cokolwiek - to ma kilkaset stron chyba.


    >> Ale linia rozpoczynająca skrzyżowanie to ta na której masz się
    >> zatrzymać. Z przeciwnej strony to ta na której mają się zatrzymać...
    >> jadący z przeciwnej strony. Więc jak jest jednokierunkowa, to z dupy
    >> ta definicja obszaru skrzyżowania bo się nie kończy. Tak jak pisałem
    >> -nie twoja wina że prawo do dupy, ale skrzyżowanie to miejsce
    >> przecinania się kierunków ruchu, więc niejako z definicji jest _za_
    >> linią zatrzymania a nie przed.
    >
    > Tylko, że na wjazdach/zjazdach z pasami włączania i wyłączania nie ma
    > przecinania się kierunków ruchu. Tu jest cały szkopuł.

    No właśnie - więc i linii zatrzymania - zwłaszcza tej drugiej,
    kończącej, bo pierwszą w sumie da się domniemywać a i jak widzisz da się
    nawet narysować. Z ta druga gorzej - jak masz wyobrazić sobie linie
    zatrzymania jak nie ma takiego miejsca gdzie miałbyś się w takiej
    sytuacja zatrzymywać?

    >> Też tak uważam, a inny będzie uważał że masz A-7 i chuj. I nawet ta
    >> linia zatrzymania sugeruje że będzie miał rację, choć to absurdalne.
    >
    > Nie ważne co będzie uważał, raz że to nie jego dotyczy ten znak,

    Znak dotyczy tego że poruszasz się drogą podporządowaną - tyle i aż tyle.

    > dwa, to
    > często nie jest w stanie dostrzec A-7 w przypadku pasów włączania.

    Zasadniczo powinieneś być w stanie zawsze - to już problem projektanta
    jak to ogarnie. Są sposoby - od powtórzeń znaków po lewej stronie w
    przypadku wielu pasów do bramownic i znaków na nich, żeby ci z główniej
    nie myśleli że prawy znak podporządkowanej to ich lewy (co zresztą
    często może mieć miejsce, ale jakoś ludzie ogarniają).

    >> Jak już pisałem - raczej nie - jeśli to jest skrzyżowanie, to właśnie
    >> jest ono tam gdzie zachodzi przecinanie się kierunków.
    >
    > Jak wyżej. Gdzie na pasach włączania, wyłączania i przeplatania
    > przecinają się kierunki?

    No właśnie na pasach przeplatania.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: