eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo DZBANÓW jadących z pierwszeństwemRe: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
    Date: Sun, 17 Mar 2024 12:08:08 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ut6iun$g4e$1$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <usus1o$39d$8$chmurka8@news.chmurka.net>
    <ut10dg$lhv$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <172q3snt9ni01$.xyv6cd78sdee.dlg@40tude.net>
    <ut1qiq$bon$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <q900tj0f4to2$.3xufgmhq9x4n$.dlg@40tude.net>
    <ut1vva$bon$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut211e$bon$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut23aq$jrq$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut23qo$bon$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut26dh$jt2$7$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ut2a73$p6s$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut2cmj$sk4$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut2k13$4a6$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3cu5$sk4$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3kt9$28b$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3lcb$3nj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3ok6$28b$5$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3t1q$3nj$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut44kg$f0r$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut460k$c7e$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut4bfg$j3k$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut4pv9$1tk$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut59pg$ejq$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut64b3$79g$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut6gjk$dtb$1$nadir@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 17 Mar 2024 11:08:07 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="16526";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:fWVEXPD4P9WDCYPBJEbnXgy81Cg=
    sha256:QB3u2Mm9ZFCJvl93sH8zVMACK+SbxmBCI96Y4ewrInI=
    sha1:4C3w7oKrLSoHsi61UJcCZ5f8lRw=
    sha256:9AWU7ZTsQfd5Jsa8Dd5qHaZWQZg2o5EdlkhTe2NhT/M=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <ut6gjk$dtb$1$nadir@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720200
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.03.2024 o 11:28, nadir pisze:

    >> Czyli wychodzi na to że się zaczyna na linni warunkowego zatrzymania a
    >> kończy na rozwidleniu.
    >> Skoro jest ograniczony linią zatrzymania to właśnie tam się zaczyna.
    >
    > Teoretycznie można by tak przyjąć, że obszar skrzyżowania zaczynia się
    > na linii warunkowego zatrzymania.

    No skoro ma być ograniczony liniami warunkowego zatrzymania, to właśnie
    od pierwszej się zaczyna a nie kończy.

    > Tylko co gdy nie ma rozwidlenia przez
    > kilka, kilkanaście kilometrów?

    Definicja o obszarze skrzyżowania do dupy. Nie to żebym był zdziwiony.

    > Dodatkowo za tym, że kolejny zjazd jest kolejnym, oddzielnym
    > skrzyżowaniem, przemawia fakt, że umieszczono na pasach strzałki
    > kierunkowe, a te stosuje się przed skrzyżowaniami.

    Eee. nie ma takiej zasady. Zarówno przed jak i na. Zobacz dowolne
    "rondo" w warszawie ile tego naćkane.

    >> Możesz dać linka do tego rozporządzenia i powiedzieć gdzie te rysunki?
    >
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20190002311

    A stronę dasz? Już wcześniej znalazłem linka, ale wymiękłem.

    >> Bo jak dla mnie nie ma w tych miejscach żadnch nawet wyimginowanych
    >> lini zatrzymania.
    >
    > Wyimaginowane, to musisz sobie wyobrazić. Jak masz skrzyżowanie
    > równorzędne bez żadnych znaków i wyznaczonych linii, to i tak wiesz w
    > którym miejscu się zatrzymać żeby nie doprowadzić do kolizji. To jest
    > właśnie ta wyimaginowana linia.

    Ale linia rozpoczynająca skrzyżowanie to ta na której masz się
    zatrzymać. Z przeciwnej strony to ta na której mają się zatrzymać...
    jadący z przeciwnej strony. Więc jak jest jednokierunkowa, to z dupy ta
    definicja obszaru skrzyżowania bo się nie kończy. Tak jak pisałem -nie
    twoja wina że prawo do dupy, ale skrzyżowanie to miejsce przecinania się
    kierunków ruchu, więc niejako z definicji jest _za_ linią zatrzymania a
    nie przed.

    > A tu już właśnie nie, to jest "twój" pas i każdy kto che na niego
    > wjechać musi ci ustąpić pierwszeństwa, tak jak przy normalnym zajmowaniu
    > pasa.

    Też tak uważam, a inny będzie uważał że masz A-7 i chuj. I nawet ta
    linia zatrzymania sugeruje że będzie miał rację, choć to absurdalne.

    >> A to oznacza że w teorii masz czekać aż nic nie będzie na główej.
    >
    > Raz, że formalnie to już nie jest główna, bo opuściłeś obszar
    > skrzyżowania i zachodzi tu zwykła zmiana pasa jak na każdej innej drodze
    > o kilku pasach.

    Jak już pisałem - raczej nie - jeśli to jest skrzyżowanie, to właśnie
    jest ono tam gdzie zachodzi przecinanie się kierunków.


    > Dwa, to po to jest ten pas rozbiegowy, żeby się
    > rozpędzić i dostosować prędkość tak, żeby bezkolizyjne zjechać ze
    > swojego pasa.

    Ja to wiem, ale po ostatniej dyskusji ze strażniczką miejską, że
    przecież oczywiste jest, że znak zakaz zatrzymywania nie dotyczy miejsc
    wyznaczonych bo inaczej byłoby to bez sensu dowiedziałem się, że tu nie
    chodzi i sens a o prawo:P


    Tak, wiem że nie zawsze jest to możliwe, ale taka jest
    > ogólnie idea pasa włączania i przeplatania.
    >

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: