eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo DZBANÓW jadących z pierwszeństwemRe: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.095160183088.s
    lubice.vectranet.pl!not-for-mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
    Date: Sun, 17 Mar 2024 00:25:37 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ut59pg$ejq$1$nadir@news.chmurka.net>
    References: <usus1o$39d$8$chmurka8@news.chmurka.net>
    <usus4n$9ac$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <usvog9$d30$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <usvv3b$jqk$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <ut10dg$lhv$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <172q3snt9ni01$.xyv6cd78sdee.dlg@40tude.net>
    <ut1qiq$bon$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <q900tj0f4to2$.3xufgmhq9x4n$.dlg@40tude.net>
    <ut1vva$bon$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut211e$bon$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut23aq$jrq$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut23qo$bon$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut26dh$jt2$7$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ut2a73$p6s$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut2cmj$sk4$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut2k13$4a6$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3cu5$sk4$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3kt9$28b$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3lcb$3nj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3ok6$28b$5$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3t1q$3nj$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut44kg$f0r$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut460k$c7e$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut4bfg$j3k$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut4pv9$1tk$1$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 095160183088.slubice.vectranet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 16 Mar 2024 23:25:36 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="nadir";
    posting-host="095160183088.slubice.vectranet.pl:95.160.183.88";
    logging-data="14970";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:f0JZVpVkfYEY+XVfP716J2oX5Tc=
    sha256:22V/JUIY4fg2chagxKFKp7uAgxUrbmFM4AES3WjRbBo=
    sha1:JIz7J5PxCoC6obwHWBzmrnbVsb8=
    sha256:c0jRNCDpLeq+IAeewLcVJd5RR+4bbV0EllUMFhRJo30=
    In-Reply-To: <ut4pv9$1tk$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720194
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.03.2024 o 19:55, Shrek pisze:

    > Zależy gdzie pojedziesz, ale jak na A2 to chyba na bramkach w strykowie.

    Nie ma znaczenie gdzie pojadę, "obszar obejmujący wspólną część dróg
    danego skrzyżowania", w momencie rozwidlenia nie mamy już wspólnej
    części dróg.

    > Tam to się zaczyna.

    Tam się zaczyna pas przeplatania, a pas przeplatania nie jest obszarem
    skrzyżowania.

    > Absolutnie nie. Koleś sobie wymyślił domniemane linie zatrzymania
    > rozpoczynajacą i konczącą skrzyżowanie jeszcze przed rzeczywistą
    > rozpoczynającą.

    Nic sobie nie wymyślił, definicja i rysunek przykładowy pochodzą z
    rozporządzenia.

    > -  Nikt tego znaku nie bierze na poważnie, bo w ciągu dnia nie dało by
    > się tam wjechać. A jakby całość oznakowania brać na poważnie to nie
    > dałoby się tam wjechać na S8 w kierunku A2. Ciężko powiedzieć co
    > projektantowi do łba strzeliło.

    Nic nie poradzę, znaki są znakami.

    > Jest dość rzadko spotykane. Zwykle nie ma linii zatrzymania

    Częste w tym sensie, że przy każdym pasie włączania masz znak A-7 i
    linię przerywaną. Jak nie masz możliwości się rozpędzić i zjechać z pasa
    włączania, to musisz się i tak zatrzymać na jego końcu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: