eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
  • Data: 2013-08-14 20:26:10
    Temat: Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 sierpnia 2013 01:09:50 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > parametry baterii, jej pojemnosc czy zwiekszenie szybkosci
    >
    > rozladowywania?
    >

    > Baterię degraduje rozładowanie, więc żywotność określa się liczbą
    >
    > cykli rozładowań przy których pojemnosc baterii (po kolejnym
    >
    > naładowaniu i rozładowaniu) zmniejsza się do określonego poziomu.
    >
    > Przy ok 250 cykli pełnych rozladowan pojemnosc spada do ok 70%
    >
    > pojemności początkowej.
    >
    > Dobre baterie mogą wytrzymać nawet 1000 cykli, pod warunkiem, że
    >
    > rozładowywanie nie będzie głębsze niż 50%. Przy codziennym
    >
    > korzystaniu (często głębokie rozladowania poniżej 50%) bateria

> [...]

    Znalazlem gdzies na jakims forum notke, ze LG ma baterie litowo-polimerowe wspomagane
    jakimis wlasnymi rozwiazaniami polepszajacymi osiagi.

    Czy baterie lit-pol rowniez wytrzymuja tam malo cykli? Obecnie laduje praktycznie
    codziennie, z tym, ze mam smartfona okolo 10 miesiecy - tak wiec jeszcze ponizej
    podanych cykli.