eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ? › Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
    Date: Wed, 14 Aug 2013 09:17:55 +0200
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?

    W dniu 2013-08-14 08:57, J.F. pisze:

    > Poprawne byc moze, ale licz sie z tym ze bateria traci tez na
    > pojemosci - polowa cie zadowoli ?
    > Tak czy inaczej ... unikalbym.

    Nnno nie wiem...
    Plącze mi się gdzieś pod nogami palmtop, Palm Vx. Rok produkcji chyba
    coś rzędu 1996 (nie chce mi się schylać, żeby sprawdzać). Bateria
    ("niewymienialna", pod "nierozbieralną" obudową) wytrzymuje parę tygodni
    łagodnego używania (tylko doraźnie, średnio raz na dobę jest wybudzany,
    żeby odszukać w nim jakieś dawno zapisane dane).

    Swoją drogą... ma to 8MB RAM, a chodziło w tym parę słowników i jakoś
    ciągle było miejsce. I precyzyjnie działające gierki. Brydż, poker,
    Space Traders... Jakieś "Jewelery", którego reklama na smarfony mignęła
    mi niedawno w tv.
    Że nie wspomnę o Spektrusiu - Z80, 48kB pamięci i Fight Simulator, albo
    Knight Lore...
    Cofamy się w tej ewolucji.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.