eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highw
    inds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1fTd6ahlsIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1kTd6apphIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1qTd6asqrIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20Td6cr9jIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <23Td6dhmiIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2aTd6h753IqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    Organization: : : :
    Date: Sun, 15 Jan 2017 10:44:45 +0100
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1484473485 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5160 77.253.217.116:54558
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 62943885
    X-Received-Bytes: 2901
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:711032
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Adam Wysocki napisał:

    >>> Ja zacząłem kombinować, ale teraz 0 stopni, to mi motywacja spadła :)
    >>> Ale chcę to zrobić tak czy inaczej, żeby już mieć.
    >>>
    >>> Termometr z rejestrowaniem już wczoraj zrobiłem, tylko czekam na
    >>> mrozy, żeby zrobić miarodajny pomiar.
    >>
    >> Dzisiaj u mnie też było koło zera, za to w nocy śniegu napadało.
    >> Odpaliłem instalację -- śnieg spłynął z szyb. Kilka dni wcześniej
    >> śniegu nie było, szyby czyste, za to minus dwadzieścia z rana.
    >> Też się fajnie od tej farelki robiło.
    >
    > Długo czekałeś aż śnieg spłynął?

    Kilka minut. W takich warunkach czas spłynięcia jest losowy. Śnieg
    i tak nie jest przymarznięty, dałoby się go zdjąć jednym ruchem
    szczotki. Przy podgrzewaniu spływa momentalnie, gdy mu się jakiś
    podpora mechaniczna stopi. Ważniejsze jest pytanie o ustępowanie
    szronu przy ujemnych temperaturach. Też jest to "kilka minut", choć
    trudno mi o precyzyjną odpowiedź. Nie optymalizuję procesu, walę
    dwa kilowaty na pó godziny przed odjazdem (czasem się zejdzie,
    wychodzi godzina). Chcę mieć całe wnętrze (nie tylko powietrze)
    nagrzane do dwudziestu stopni. A nie tylko podgrzanie szyb powyżej
    zera. Mam wrażenie, że przy takim grzaniu przewodność szyb nie
    nadąża za resztą. To znaczy, że gdybym grzać skończył wcześniej,
    to i tak lód by się stopił od nagromadzonego ciepła.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: