  • Data: 2022-10-01 12:53:48
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2022 o 21:46, Uncle Pete pisze:

    > Nie doświadczam czegoś takiego.

    > To może zależeć od miejsca. Mam maszt Playa w szczerym polu w 400
    > metrach i dosyć niską gęstość zaludnienie dookoła. Nadajnik
    > Orange/T-Mobile jest w 2 km i tylko minimalnie wolniejszy. A Plusa nie
    > ma w ogóle. Więc za każdym razem trzeba sprawdzać. To jest bardzo
    > różnie i stale się zmienia.

    U mnie Play tak samo odległy jak i wszyscy inni na tamte czasy, czyli
    maszty przekaźnikowe w pobliskim mieście, oddalonym w linii prostej
    jakieś 8km. Do netu potrzebna była antena zewnętrzna a na rozmowy przez
    telefon trzeba było wychodzić na zewnątrz domu.. Teraz trochę to się
    zmieniło T-Mobile postawił maszt prawie pod progiem domu, choć muszę
    przyznać że prędkości też głowy nie urywają. Ale z tym co oferował  Play
    nawet nie ma co porównywać.