  • Data: 2022-10-03 11:22:49
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Do laptopa -- słabe.
    > Do desktopa -- być może dobre, ale trzeba prowadzić przewody,
    > więc być może trzeba wiercić dziury w ścianach czy stropach...

    Dlaczego słabe do laptopa? - Przecie straty na przesyle sygnału są takie
    same jak do PCta..

    Akurat z prowadzeniem kabli u mnie nie ma problemu, odpowiednie otwory
    już są porobione.

    > WiFi zazwyczaj sprawuje się bardzo dobrze, ale chyba
    > desktopy niekoniecznie mają karty WiFi z urodzenia.
    >
    > Jest jeszcze PLC...
    >
    > Można pomieszać: PLC, ethernet i Wifi...
    > Można nawet do domu doprowadzić światłowód.
    >
    > Grupa raczej Ci nie podpowie, co wybrać -- IMO
    > musisz zasięgnąć porady w swej głowie... ;)

    Jasne że dobrze, jednak na wifi są znaczące straty na przesyle do
    oddalonych pomieszczeń. I tu jasna sprawa, nie zamierzam wyłączać wifi w
    routerze, bo sygnał będzie potrzebny choćby do telefonów czy do laptopa
    gdy ten będzie gdzieś poza zasięgiem kabla. Co to za technologia "PCL"?

    Oj, grupa już mi pomogła w wątpliwościach co do strat mocy sygnału
    powodowanego długością kabla sieciowego.