  • Data: 2022-10-03 11:23:25
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.10.2022 o 21:44, Uncle Pete pisze:

    > Też na początku najbliższy BTS miałem w odległości ok. 8 km. Wtedy
    > zamontowałem na dach antenę yagi najdłuższą jaką znalazłem. Zresztą
    > nadal z niej korzystam mimo niewielkiej odległości - mam zauważalnie
    > szybszy transfer.

    Ja już tylko czasem, gdy wyczerpie się limit transferu w T-M i jestem
    zmuszony do korzystania z darmowego Aero2,.  Swoja drogą zastanawia ten
    brak współpracy miedzy operatorami. Na tym nowo postawionym maszcie
    przekaźniki tylko dwu operatorów. A miejsca na nim że wystarczyłoby dla
    wszystkich operatorów.