-
41. Data: 2012-11-30 22:24:26
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2012-11-30 19:23:24 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:
>> autobus nie stoi w korku jak ma buspas,
>
> No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)
Co do zasady - tramwaje właśnie jeżdżą trampasem.
;>
--
Bydlę
-
42. Data: 2012-11-30 22:26:22
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: ikih <h...@a...pl>
On 30.11.2012 22:23, t? wrote:
> masti wrote:
>
>> linia tramwajowa zajmuje mniej miejsca niż ulica
>
> Zajmuje znacznie więcej w stosunku do przepustowości, biorąc pod uwagę
> fakt, że tramwaj jedzie po niej raz na jakiś czas.
>
Wiazac ile osob na raz? Taki dajmy na to krakowski bombardier?
--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id
=598
Polscy politycy nieustannie dzialaja na szkode polskich firm i polskiego
spoleczenstwa!
http://www.google.pl/#q=polskie+firmy+bankrutuj%C4%8
5
-
43. Data: 2012-11-30 22:27:12
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2012-11-30 18:53:17 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:
> orek to jest dopiero jak sie tramwaj zepsuje
Ale tramwajowy. Nie generuje sztucznego tłoku.
> , zwlaszcza na torowisku
Stosunkowo rzadko tramwaje jeżdżą inaczej...
:)
> albo zderza sie np. na rondzie babka :). Chyba ze 3x w ostatnich kilku
> miesiacach.
Z podziękowaniami dla _ludzi_, którzy postanowili zlikwidować stare
dobre działające rozwiązania, które radziły sobie świetnie z takimi
przypadkami.
Trawmaj nie jest temu winien.
:-)))
--
Bydlę
-
44. Data: 2012-11-30 22:28:43
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2012-11-30 21:01:45 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:
> I sedno z tego linka:
>
> " Powrót tramwajów do Waszyngtonu obrazuje jak dużym problemem jest
> przywrócenie czegoś co pochopnie zlikwidowano."
A kluczowy jest przedostatni wyraz.
:-)
--
Bydlę
-
45. Data: 2012-11-30 22:42:03
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "szufla" <b...@e...pl>
> A kluczowy jest przedostatni wyraz.
To jest akurat prawda. Do Wilanowa i pare innych zlikwidowano bo paliwo wtedy bylo
tanie :)
Jestem jeszcze w stanie zrozumiec laczenia jak te np.Bemowo, Jelonki i Zoliborz, zeby
to stanowilo jakas calosc, ale budowac gdzies nowe linie w pizdu to jawny kretynizm i
marnotrawstwo, no ale przynajamniej sa wolne od fotoradarow i motoniczy moze poszalec
:)
sz
-
46. Data: 2012-11-30 22:45:38
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 22:01:45 +0100 osobnik zwany szufla
napisał:
> Juz sam sie gubie
to widać. a teraz pokaż uzasadnienie dla niemania tramwajów.
>>> No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)
>>>
>> pitolisz
>
> Ta oczywiscie, jak zawsze :)
> Pojezdzij troche, poobserwuj.
>
własnie, pojeździj
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
47. Data: 2012-11-30 22:46:38
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 21:23:21 +0000 osobnik zwany t? napisał:
> masti wrote:
>
>> linia tramwajowa zajmuje mniej miejsca niż ulica
>
> Zajmuje znacznie więcej w stosunku do przepustowości, biorąc pod uwagę
> fakt, że tramwaj jedzie po niej raz na jakiś czas.
O'RLY?
pokaż wyliczenia, które pokazują, że tramwaje przewożą mniej niż
samochody po ulicy
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
48. Data: 2012-11-30 22:59:23
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "szufla" <b...@e...pl>
>> Juz sam sie gubie
>
> to widać. a teraz pokaż uzasadnienie dla niemania tramwajów.
>
>
>>>> No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)
>>>>
>>> pitolisz
>>
>> Ta oczywiscie, jak zawsze :)
>> Pojezdzij troche, poobserwuj.
>>
> własnie, pojeździj
Chyba masz manie mniemania :)
Uzasadnienia przytaczalem ci wielokrotnie.
Nawet sa w linkach, ktore napisales, a sam nie przeczytales co podales.
Poniewaz koncza ci sie argumenty, wiec mysle, ze mozemy zakonczyc.
sz.
-
49. Data: 2012-11-30 23:13:53
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 22:59:23 +0100 osobnik zwany szufla
napisał:
>>> Juz sam sie gubie
>>
>> to widać. a teraz pokaż uzasadnienie dla niemania tramwajów.
czyli nie masz
>>
>>
>>>>> No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)
>>>>>
>>>> pitolisz
>>>
>>> Ta oczywiscie, jak zawsze :)
>>> Pojezdzij troche, poobserwuj.
>>>
>> własnie, pojeździj
>
> Chyba masz manie mniemania :)
> Uzasadnienia przytaczalem ci wielokrotnie. Nawet sa w linkach, ktore
> napisales, a sam nie przeczytales co podales. Poniewaz koncza ci sie
> argumenty, wiec mysle, ze mozemy zakonczyc.
>
to, że nie masz zadnych argumentów widać od początku
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
50. Data: 2012-12-01 00:07:37
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 30 Nov 2012 19:35:26 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2012-11-30 19:21, J.F pisze:
> (...)
>> pewno niewiele mniej, a biorac pod uwage ze wykorzystane sa przez jeden
>> pojazd co kilka-kilkanascie minut, to duzo wiecej :-)
>
> Jeden pojazd na kilka-kilkanaście minut? Pisałeś, że mieszkasz w
> mieście i z KM w zasadzie nie korzystasz - ciekawe ja to policzyłeś...
A co - nie moge raz na rok pojechac tramwajem, bo auto u mechanika ?
Ale nawet nie musze, rozklady sa dostepne :-)
No dobra, czasem jest lepiej, jedzie np 5 linii, kazda co 15 minut,
to daje nam co 3 minuty ...
>> Ale oprocz torow sa jeszcze przystanki. Jak tory biegna srodkiem ulicy,
>> to co pewien czas trzeba jednak wygospodarowac troche szerokosci, i to w
>> tak strategicznych punktach jak skrzyzowania, gdzie i pasow przybywa.
>> A co miedzy przystankami ? Szeroki trawnik wzdluz torow ? Zupelnei
>> bezuzyteczny, bo ani tam zaparkowac, ani spacerowac, ani psa
>> wyprowadzic. To jest dopiero strata miejsca, a w miastach miejsce cenne.
>
> No popatrz, a świat cywilizowany jednak dziwnym trafem docenił zalety
> tramwajów i mają się one dobrze. Tam gdzie kiedyś je zlikwidowano, o
> dziwo wróciły.
Moze maja luzniejsza zabudowe, moze budynki zdazyly juz popasc w ruine :-)
>> A jak wyrzucisz tory na bok, to blokujesz miejsca parkingowe.
> Nic nie stoi na przeszkodzie, by chętni do parkowania w takich
> miejscach, stosowne sobie zakupili, bądź płacili za ich użytkowanie.
znaczy sie jak ? Miasto zamieni parkingi na torowiska, zebym mogl zaplacic
za parking i za tramwaj, no i za torowisko ?
I ja bede na taka wladze glosowal ? :-)
>> Zaczeli u nas uzywac torowisk jako buspasow - i to mi sie dosc podoba ..
> Średni pomysł, ale to mocno specyficzne i być może gdzieś tam się
> sprawdza (nawet nie wiem, czy ma to miejsce we Wrocławiu).
Specyficzne wcale - wystarczy plaska nawierzchnia na torach. Wszedzie mozna
zrobic.
>> Trolejbusy by ominely tych kilka istotnych wad tramwajow. Chocby to
>> marnowanie miejsca.
> Tak, szczególnie w korkach...
Zamiast torowiska robisz buspas. Ale po prawej. Przystanki sie komponuja w
chodnik. miejsce pod trawnik sie nie marnuje.
Moze trzeba troche pomyslec - ale w razie awarii jeden zepsuty nie blokuje
wszystkich na trasie.
J.