eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Długo oczekiwany fotoradar
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 149

  • 41. Data: 2012-11-30 22:24:26
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 19:23:24 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:


    >> autobus nie stoi w korku jak ma buspas,
    >
    > No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)

    Co do zasady - tramwaje właśnie jeżdżą trampasem.
    ;>



    --
    Bydlę


  • 42. Data: 2012-11-30 22:26:22
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: ikih <h...@a...pl>

    On 30.11.2012 22:23, t? wrote:
    > masti wrote:
    >
    >> linia tramwajowa zajmuje mniej miejsca niż ulica
    >
    > Zajmuje znacznie więcej w stosunku do przepustowości, biorąc pod uwagę
    > fakt, że tramwaj jedzie po niej raz na jakiś czas.
    >
    Wiazac ile osob na raz? Taki dajmy na to krakowski bombardier?



    --
    Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id
    =598
    Polscy politycy nieustannie dzialaja na szkode polskich firm i polskiego
    spoleczenstwa!
    http://www.google.pl/#q=polskie+firmy+bankrutuj%C4%8
    5


  • 43. Data: 2012-11-30 22:27:12
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 18:53:17 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > orek to jest dopiero jak sie tramwaj zepsuje

    Ale tramwajowy. Nie generuje sztucznego tłoku.


    > , zwlaszcza na torowisku

    Stosunkowo rzadko tramwaje jeżdżą inaczej...
    :)


    > albo zderza sie np. na rondzie babka :). Chyba ze 3x w ostatnich kilku
    > miesiacach.

    Z podziękowaniami dla _ludzi_, którzy postanowili zlikwidować stare
    dobre działające rozwiązania, które radziły sobie świetnie z takimi
    przypadkami.
    Trawmaj nie jest temu winien.
    :-)))



    --
    Bydlę


  • 44. Data: 2012-11-30 22:28:43
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 21:01:45 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > I sedno z tego linka:
    >
    > " Powrót tramwajów do Waszyngtonu obrazuje jak dużym problemem jest
    > przywrócenie czegoś co pochopnie zlikwidowano."


    A kluczowy jest przedostatni wyraz.
    :-)



    --
    Bydlę


  • 45. Data: 2012-11-30 22:42:03
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: "szufla" <b...@e...pl>


    > A kluczowy jest przedostatni wyraz.

    To jest akurat prawda. Do Wilanowa i pare innych zlikwidowano bo paliwo wtedy bylo
    tanie :)
    Jestem jeszcze w stanie zrozumiec laczenia jak te np.Bemowo, Jelonki i Zoliborz, zeby

    to stanowilo jakas calosc, ale budowac gdzies nowe linie w pizdu to jawny kretynizm i

    marnotrawstwo, no ale przynajamniej sa wolne od fotoradarow i motoniczy moze poszalec

    :)

    sz


  • 46. Data: 2012-11-30 22:45:38
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 22:01:45 +0100 osobnik zwany szufla
    napisał:

    > Juz sam sie gubie

    to widać. a teraz pokaż uzasadnienie dla niemania tramwajów.


    >>> No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)
    >>>
    >> pitolisz
    >
    > Ta oczywiscie, jak zawsze :)
    > Pojezdzij troche, poobserwuj.
    >
    własnie, pojeździj



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 47. Data: 2012-11-30 22:46:38
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 21:23:21 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > masti wrote:
    >
    >> linia tramwajowa zajmuje mniej miejsca niż ulica
    >
    > Zajmuje znacznie więcej w stosunku do przepustowości, biorąc pod uwagę
    > fakt, że tramwaj jedzie po niej raz na jakiś czas.

    O'RLY?
    pokaż wyliczenia, które pokazują, że tramwaje przewożą mniej niż
    samochody po ulicy



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 48. Data: 2012-11-30 22:59:23
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >> Juz sam sie gubie
    >
    > to widać. a teraz pokaż uzasadnienie dla niemania tramwajów.
    >
    >
    >>>> No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)
    >>>>
    >>> pitolisz
    >>
    >> Ta oczywiscie, jak zawsze :)
    >> Pojezdzij troche, poobserwuj.
    >>
    > własnie, pojeździj

    Chyba masz manie mniemania :)
    Uzasadnienia przytaczalem ci wielokrotnie.
    Nawet sa w linkach, ktore napisales, a sam nie przeczytales co podales.
    Poniewaz koncza ci sie argumenty, wiec mysle, ze mozemy zakonczyc.

    sz.


  • 49. Data: 2012-11-30 23:13:53
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 22:59:23 +0100 osobnik zwany szufla
    napisał:

    >>> Juz sam sie gubie
    >>
    >> to widać. a teraz pokaż uzasadnienie dla niemania tramwajów.

    czyli nie masz

    >>
    >>
    >>>>> No wlasnie, wlasnie. Tramwaje stoja :)
    >>>>>
    >>>> pitolisz
    >>>
    >>> Ta oczywiscie, jak zawsze :)
    >>> Pojezdzij troche, poobserwuj.
    >>>
    >> własnie, pojeździj
    >
    > Chyba masz manie mniemania :)
    > Uzasadnienia przytaczalem ci wielokrotnie. Nawet sa w linkach, ktore
    > napisales, a sam nie przeczytales co podales. Poniewaz koncza ci sie
    > argumenty, wiec mysle, ze mozemy zakonczyc.
    >
    to, że nie masz zadnych argumentów widać od początku



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 50. Data: 2012-12-01 00:07:37
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 19:35:26 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-11-30 19:21, J.F pisze:
    > (...)
    >> pewno niewiele mniej, a biorac pod uwage ze wykorzystane sa przez jeden
    >> pojazd co kilka-kilkanascie minut, to duzo wiecej :-)
    >
    > Jeden pojazd na kilka-kilkanaście minut? Pisałeś, że mieszkasz w
    > mieście i z KM w zasadzie nie korzystasz - ciekawe ja to policzyłeś...

    A co - nie moge raz na rok pojechac tramwajem, bo auto u mechanika ?
    Ale nawet nie musze, rozklady sa dostepne :-)

    No dobra, czasem jest lepiej, jedzie np 5 linii, kazda co 15 minut,
    to daje nam co 3 minuty ...

    >> Ale oprocz torow sa jeszcze przystanki. Jak tory biegna srodkiem ulicy,
    >> to co pewien czas trzeba jednak wygospodarowac troche szerokosci, i to w
    >> tak strategicznych punktach jak skrzyzowania, gdzie i pasow przybywa.
    >> A co miedzy przystankami ? Szeroki trawnik wzdluz torow ? Zupelnei
    >> bezuzyteczny, bo ani tam zaparkowac, ani spacerowac, ani psa
    >> wyprowadzic. To jest dopiero strata miejsca, a w miastach miejsce cenne.
    >
    > No popatrz, a świat cywilizowany jednak dziwnym trafem docenił zalety
    > tramwajów i mają się one dobrze. Tam gdzie kiedyś je zlikwidowano, o
    > dziwo wróciły.

    Moze maja luzniejsza zabudowe, moze budynki zdazyly juz popasc w ruine :-)

    >> A jak wyrzucisz tory na bok, to blokujesz miejsca parkingowe.
    > Nic nie stoi na przeszkodzie, by chętni do parkowania w takich
    > miejscach, stosowne sobie zakupili, bądź płacili za ich użytkowanie.

    znaczy sie jak ? Miasto zamieni parkingi na torowiska, zebym mogl zaplacic
    za parking i za tramwaj, no i za torowisko ?
    I ja bede na taka wladze glosowal ? :-)

    >> Zaczeli u nas uzywac torowisk jako buspasow - i to mi sie dosc podoba ..
    > Średni pomysł, ale to mocno specyficzne i być może gdzieś tam się
    > sprawdza (nawet nie wiem, czy ma to miejsce we Wrocławiu).

    Specyficzne wcale - wystarczy plaska nawierzchnia na torach. Wszedzie mozna
    zrobic.

    >> Trolejbusy by ominely tych kilka istotnych wad tramwajow. Chocby to
    >> marnowanie miejsca.
    > Tak, szczególnie w korkach...

    Zamiast torowiska robisz buspas. Ale po prawej. Przystanki sie komponuja w
    chodnik. miejsce pod trawnik sie nie marnuje.
    Moze trzeba troche pomyslec - ale w razie awarii jeden zepsuty nie blokuje
    wszystkich na trasie.

    J.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: