-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.supermed
ia.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Date: Tue, 18 Dec 2012 18:23:58 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <kaq8rd$76c$1@node2.news.atman.pl>
References: <50b7469a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<50ba5bc8$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<k9dv1h$vnb$1@mx1.internetia.pl> <k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl>
<k9fg30$ftk$1@mx1.internetia.pl> <k9fg48$nff$1@node1.news.atman.pl>
<k9lh2p$l92$1@mx1.internetia.pl> <k9m178$9s0$2@mx1.internetia.pl>
<50bf11f2$1@news.home.net.pl> <k9nc9d$put$1@mx1.internetia.pl>
<50bf40d9$1@news.home.net.pl> <k9nfrj$5n2$1@mx1.internetia.pl>
<k9o2kn$5ce$1@mx1.internetia.pl> <k9o530$dd5$1@mx1.internetia.pl>
<k9o6ea$63b$2@node2.news.atman.pl> <k9o966$r7d$1@mx1.internetia.pl>
<k9oar6$kmp$1@node1.news.atman.pl> <k9okhh$1h9$1@mx1.internetia.pl>
<k9pd67$l4r$1@node1.news.atman.pl> <ka6t0c$cq8$1@mx1.internetia.pl>
<ka7q52$1j6$1@node1.news.atman.pl> <kadc9m$tm0$1@mx1.internetia.pl>
<kadhv5$s85$1@node1.news.atman.pl> <kadnjs$3ps$1@mx1.internetia.pl>
<kaeemb$n76$1@node1.news.atman.pl> <kagbk8$rbg$1@mx1.internetia.pl>
<kahdm4$qcl$1@node2.news.atman.pl> <kapmgh$t6i$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1355851437 7372 83.142.196.43 (18 Dec 2012 17:23:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Dec 2012 17:23:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
In-Reply-To: <kapmgh$t6i$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476498 pl.pregierz:2047827
[ ukryj nagłówki ]On 2012-12-18 13:10, Grzegorz Staniak wrote:
>> Stało wcześniej - "w naszych warunkach"
>
> _Nawet_ w naszych warunkach, cienki manipulatorze, 7% energii
> elektrycznej nie jest pozyskiwane z paliw kopalnych. Oczywiście
> dla ciebie to na pewno będzie znowu jakieś "7% to 7% czyli nic",
> ale w sumie to już prawie 9%. I zostaje jeszcze długi szereg
> takich "niców" do zsumowania.
Taa - i wiele innych niców. Z tym że jak pokazują wyliczenia, (które ci
przedstawiłem, w przeciwieństwie do ciebie) te "nice" to raczej działają
na niekorzyść tramwajów w stosunku do autobusów.
>> jakbyś nie wiedział, nie mamy elektrowni atomowych, a Staniak z
>> dumą patrzący na tramwaj i mówiący - "ech jaki zajebisty
>> ekologiczny pojazd - proszę sobie wyobraźić, że jakby był zasilany
>> z EJ to by CO2 nie wydzielał, a na razie tymczasowo możemy spełnić
>> ten postulat jeśli nie będzie jeździł" jakoś do mnie nie przemawia
>
> Tyle że musiałeś wcześniej wyciąć to, co Staniak rzeczywiście pisał,
> żeby wyssany z palca obrazek ustawionego odpowiednio rozmówcy nie
> kłócił się aż tak bardzo z cytatami.
Akurat jeśli chodzi o cytaty, to ty jestaś znany - nawet nie z
wycinania, co _edycji_, więc się łaskawie odstosunkuj.
> Przyjmij do wiadomości,
> baranku, że _empiryczne_ studium transportu w Arnhem,
To "empiryczne" studium to wygląda na samorządowy prospekt reklamowy.
Poszukać ci analogicznych w DC o tym jak to zmniejszenie ilości kursów
poprawia komfort podróży, albo wyliczenia Vincenta na temat długu
publicznego. Twoje studium ma jedną wadę - nie ma w nim nic oprócz tezy.
Masz obliczenia - szukaj w nich błędu.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.12 20:38 Grzegorz Staniak
- 20.12.12 21:04 Shrek
- 20.12.12 22:09 Grzegorz Staniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=