  • 41. Data: 2010-11-07 01:15:09
    Temat: Re: [Długie] Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-05 17:44, Yakhub pisze:

    > Odpowiedź znajduje się nieco niżej:

    Ale po co, użyj chociaż raz pasty lutowniczej, a na kalafonię będziesz
    patrzył z pogardą.

  • 42. Data: 2010-11-08 19:26:46
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Nov 2010 02:15:09 +0100, BQB napisał(a):

    > Ale po co,

    Jak to po co?! Przecież napisałem wyraźnie - ŻEBY ROBIĆ DYM!

    --
    Yakhub

  • 43. Data: 2010-11-08 23:07:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-08 20:26, Yakhub pisze:

    > Jak to po co?! Przecież napisałem wyraźnie - ŻEBY ROBIĆ DYM!

    Pasta lutownicza też robi dym i fajniej robi sssssssss

  • 44. Data: 2010-11-18 17:07:10
    Temat: Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 10:07:43 -0000, kamil napisał(a):

    (ciach...)
    > Koty kablami raczej sie nie interesuja,

    Jaasssssssneeee. :D

    > gorzej z mlodsza siostra albo latorosla.

    Zostawić jakiś luźniejszy kabelek tak do 9V baterii podłączony. Pierwszy raz
    do dzioba weźmie i przestanie. ;D

    > Tyle, ze skoro kobieta pyta, znaczy faceta nie ma, to i latorosli
    > pewnie tez nie. ;))

    Skąd taka pewność? ;D

    [ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
    [ society to function. ("House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie") ]