  • 31. Data: 2013-08-12 13:14:00
    Temat: Re: Dlaczego większość na tej grupie toleruje trolla?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kuae4e$8v7$2@node1.news.atman.pl...
    > Szarym od mżawki świtem Sun, 11 Aug 2013 20:54:43 +0200, Ghost wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Dzięki, ale TAKĄ rzeczywistością się brzydzę. Jak będziesz trochę
    > starszy -

    Ile masz lat?

    > nie mówię tego złośliwie - załapiesz, że rzeczywistość i pojęcie o niej
    > zależy od otoczenia. Na szczęście nie wszędzie jest tak szermiężnie
    > jak w radiu maryja.

    Czesto sluchasz radia maryja?

  • 32. Data: 2013-08-12 13:29:49
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 13:14:00 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ile masz lat?

    Sądząc po Twoich postach: więcej niż Ty.

    > Czesto sluchasz radia maryja?

    Wolę słuchać radia maryja niż mieć do czynienia z bardziej
    bucowatymi szczurkami umieszczonymi w korporacyjnych boxach. Znalazłbym
    10 różnic, ale całość wygląda podobnie.

    Widzę że się zaciąłeś. EOT.

    PS. Znam parę ciekawych grup ludzi z korpo, korpo bywają różne

    --
    Edek

  • 33. Data: 2013-08-12 14:15:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 13:14:00 +0200, Ghost wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Sądząc po Twoich postach: więcej niż Ty.

    Juz tak nie daklaruj tylko miej odwage, nalezna wiekowi. Zaczales o wieku
    wiec dokoncz.

    > Wolę słuchać radia maryja niż mieć do czynienia z bardziej
    > bucowatymi szczurkami umieszczonymi w korporacyjnych boxach. Znalazłbym
    > 10 różnic, ale całość wygląda podobnie.

    A to ja niby jestem ten "bucowaty szczurek umieszcony w korporacyjnym
    boxie"?

    > Widzę że się zaciąłeś.

    Na twarzy? Dzisiaj raczej nie, nie golilem sie.

    > PS. Znam parę ciekawych grup ludzi z korpo, korpo bywają różne

    Powyzsze zdanie ma jakis zwiazek z omawianym tematem?

  • 34. Data: 2013-08-12 15:21:23
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 14:15:06 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Juz tak nie daklaruj tylko miej odwage, nalezna wiekowi. Zaczales o wieku
    > wiec dokoncz.

    Nie mam najmniejszej ochoty niczego "dokańczać" - nie działają na mnie takie
    zabawne tekściory.

    > A to ja niby jestem ten "bucowaty szczurek umieszcony w korporacyjnym
    > boxie"?

    No przeca mówię, że się zaciąłeś. Mówiłeś coś o jakiejś rzeczywistości,
    a ja ci podałem stereotypowy przykład - na który część bucowni usilnie
    pracuje.

    > Na twarzy? Dzisiaj raczej nie, nie golilem sie.

    Dobry dżołk nie jest zły ^_^, 6/10.

    > Powyzsze zdanie ma jakis zwiazek z omawianym tematem?

    Tak. Część ludzi przenosi relacje takie jakie znają z pracy na kontakty
    z resztą ludzi. Albo i wszyscy, tylko że czasami głupio wychodzi taka
    konfrontacja - niektórzy kończą gadając do siebie bo reszta woli nie
    wnikać o co im chodzi.

    EOT, chyba że na siłę chcesz ciągnąć ten temat to jutro zajrzę.

    --
    Edek

  • 35. Data: 2013-08-12 15:55:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Nie mam najmniejszej ochoty niczego "dokańczać" - nie działają na mnie

    Po "teksciorach" wnosze, ze jestes mlodszy, byc moze ze dwa razy mlodszy ode
    mnie :-)

    > Tak.

    Acha.

    BTW jestescie siebie warci razem firrem

  • 36. Data: 2013-08-12 16:35:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 12 Aug 2013 10:41:18 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

> [...]
    >nie mówię tego złośliwie - załapiesz, że rzeczywistość i pojęcie o niej
    >zależy od otoczenia. Na szczęście nie wszędzie jest tak szermiężnie

    No to ja cie, teraz, gosciu, wsadzam do KF. Nie jestes wcale lepszy od
    innych trolli na tej grupie

    A.L.

  • 37. Data: 2013-08-12 16:35:38
    Temat: Re: Dlaczego wi?kszo?? na tej grupie toleruje trolla?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 12 Aug 2013 15:55:55 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    >Po "teksciorach" wnosze, ze jestes mlodszy, byc moze ze dwa razy mlodszy ode
> [...]

    Idziesz do KF. Za trollowanie

    A.L.

  • 38. Data: 2013-08-12 17:27:05
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 09:35:38 -0500, A.L. wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Idziesz do KF. Za trollowanie

    Zakrztusiłem się kawą, potem przeczytałem drugiego posta i mi mina
    zrzedła, ale mam propozycję:

    wsadźmy się wszyscy nawzajem do KFów i będzie spokój. Przynajmniej
    dla nas, za tych co jednak będą chcieli czytać nie odpowiadam ;)

    --
    Edek

  • 39. Data: 2013-08-12 17:39:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 09:35:38 -0500, A.L. wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    Powiedzial do mnie AL po raz 1410.

> [...]
    >
    > wsadźmy się wszyscy nawzajem do KFów i będzie spokój. Przynajmniej
    > dla nas, za tych co jednak będą chcieli czytać nie odpowiadam ;)

    No ja AL mam juz dawno :-) Ale to dla niego zadne wyroznienie, bo moj kaef
    nie swieci pustkami.

  • 40. Data: 2013-08-12 17:46:18
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-08-12 17:27, Edek pisze:
    > Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 09:35:38 -0500, A.L. wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Zakrztusiłem się kawą, [...]

    Ale czemu się dziwisz? Swoją 'akcją' zrobiłeś znacznie większy
    burdel niż robił go fir i ubiłeś dobrze zapowiadający się
    wątek (o książkach). A ostrzegaliśmy, że tak się stanie!

    pzdr
    bartekltg