    From: Edek <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dlaczego większość na tej grupie toleruje trolla?
    Date: Mon, 12 Aug 2013 13:21:23 +0000 (UTC)

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 14:15:06 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Juz tak nie daklaruj tylko miej odwage, nalezna wiekowi. Zaczales o wieku
    > wiec dokoncz.

    Nie mam najmniejszej ochoty niczego "dokańczać" - nie działają na mnie takie
    zabawne tekściory.

    > A to ja niby jestem ten "bucowaty szczurek umieszcony w korporacyjnym
    > boxie"?

    No przeca mówię, że się zaciąłeś. Mówiłeś coś o jakiejś rzeczywistości,
    a ja ci podałem stereotypowy przykład - na który część bucowni usilnie
    pracuje.

    > Na twarzy? Dzisiaj raczej nie, nie golilem sie.

    Dobry dżołk nie jest zły ^_^, 6/10.

    > Powyzsze zdanie ma jakis zwiazek z omawianym tematem?

    Tak. Część ludzi przenosi relacje takie jakie znają z pracy na kontakty
    z resztą ludzi. Albo i wszyscy, tylko że czasami głupio wychodzi taka
    konfrontacja - niektórzy kończą gadając do siebie bo reszta woli nie
    wnikać o co im chodzi.

    EOT, chyba że na siłę chcesz ciągnąć ten temat to jutro zajrzę.

    --
    Edek