    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Date: Sat, 15 Oct 2011 23:59:37 +0200
    <j59mgi$9rv$1@inews.gazeta.pl> <j5g378$ooq$1@inews.gazeta.pl>
    <j5s9mu$c1e$1@inews.gazeta.pl> <j60dl2$or5$1@inews.gazeta.pl>
    <j6f0tl$f35$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@j...googlegroups.com>
    <j6hra9$6qj$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    <j6l5sd$5u$1@inews.gazeta.pl> <j6m0pc$pp6$1@inews.gazeta.pl>
    <j6sqj7$skh$1@inews.gazeta.pl> <j6tqei$hr2$1@inews.gazeta.pl>
    <j6vcb7$cl5$2@node2.news.atman.pl> <j70c9b$j7b$1@inews.gazeta.pl>
    <j72h9j$8bn$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@d...googlegroups.com>
    <j756e4$2s1$1@inews.gazeta.pl> <j75c0n$dua$1@inews.gazeta.pl>
    <j76cq3$2sj$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@q...googlegroups.com>

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Nie znam się na tym, ale zasadniczo wydaje mi się, że tak jak liczba
    > zespolona może być wyrażona odpowiednim typem, tak możesz mieć typ
    > generyczny Współczynnik (być może zdefiniowany wewnątrz klasy filtra
    > czy przestrzeni nazw 'Filtr', żeby było jasne, że chodzi o
    > współczynnik filtra), możesz mieć konkretną klasę
    > WspółczynnikZespolony parametryzującą szablon FiltrPasmowoPrzepustowy,
    > który ma konstruktor przyjmujący argument typu Częstotliwość i tak
    > dalej.

    Nie będę podejmował próby tłumaczenia tego, bo sam za słabo tę tematykę
    znam, a jednocześnie nie jest to tematyka grupy.
    Być może gdybym znał się na tym lepiej, to znałbym również ogólne określenie
    filtrów o takiej charakterystyce (z którą się nie spotkałem nigdy poza tym
    przypadkiem BECM) i sama nazwa by wystarczyła... Filtry często się tworzy
    przy pomocy wzoru, z którego na pierwszy rzut oka częstotliwości nie
    widać... ale pomińmy ten temat.